Δήλωσε μάλιστα πως όταν η εταιρεία έκανε αναλύσεις της αγοράς, δεν αναφερόταν καν στη Nintendo. Βέβαια, ξεκαθάρισε πως αυτό συνέβαινε κυρίως επειδή η Nintendo απευθύνεται σε ένα πολύ διαφορετικό κοινό από το PlayStation και όχι για απαξιωτικούς λόγους. Ακόμα κι έτσι, ο Yoshida υπέδειξε μια περίπτωση που πρόκειται για την εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα: στην Ιαπωνία, η επιρροή της Nintendo είναι τεράστια, οπότε στα δεδομένα της συγκεκριμένης χώρας, το PlayStation τη θεωρεί ως ανταγωνιστή στην αγορά.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity