Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αν κάποιος επιστρέψει ή ανταλλάξει τη συσκευή του (π.χ. λόγω βλάβης), η Nintendo έχει τη δυνατότητα να ανακαλέσει την άδεια του παιχνιδιού στη συγκεκριμένη κονσόλα, ακόμα κι αν ο ψηφιακός κωδικός είχε ήδη χρησιμοποιηθεί. Σε αυτή την περίπτωση, το παιχνίδι παραμένει ορατό στην αρχική οθόνη, αλλά η πρόσβαση σε αυτό μπλοκάρεται, ενώ η εγκατάσταση σε νέα κονσόλα απαιτεί επαναβεβαίωση του δικαιώματος χρήσης μέσω των ρυθμίσεων. Για να ανακτήσει κάποιος τα παιχνίδια που είχαν εξαργυρωθεί ως μέρος bundle, πρέπει να μεταβεί στα system settings και να εντοπίσει την επιλογή “Products Bundled With This System”, ώστε να επαναφορτώσει τα αντίστοιχα περιεχόμενα.
Αυτή η διαδικασία προϋποθέτει περαιτέρω ενέργειες σε περίπτωση αντικατάστασης ή βλάβης, δημιουργώντας πρόσθετα εμπόδια για τους χρήστες σε σύγκριση με την παραδοσιακή εξαργύρωση που συνδέει δια βίου το περιεχόμενο με τον λογαριασμό Nintendo Account, ανεξαρτήτως υλικού. Παρόμοιες πρακτικές εφαρμόζονται από τη Nintendo και σε άλλες μορφές περιεχομένου, καθώς δίνεται αυξημένο βάρος στην προστασία πνευματικής ιδιοκτησίας και στις άδειες χρήσης, κάτι που εκδηλώνεται με αυστηρότερους όρους στους πρόσφατους χρήστες του Switch 2.
Η διαχείριση και ανάκτηση αδειοδοτημένων παιχνιδιών έχει γίνει σαφώς πιο περίπλοκη για τους κατόχους bundles, οι οποίοι καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί αν χρειαστεί να επιστρέψουν ή να αλλάξουν τη συσκευή τους. Τα παραπάνω αναδεικνύουν ότι η πολιτική της Nintendo για τα bundled και εξαργυρώσιμα ψηφιακά παιχνίδια στο Switch 2 εστιάζει στη σύνδεση του software με το hardware και όχι αποκλειστικά με τον λογαριασμό, κάτι που μπορεί να δημιουργήσει ανατροπές στις προσδοκίες των καταναλωτών για τη μόνιμη ιδιοκτησία ψηφιακού περιεχομένου.



Τελικά μάλλον αποδεικνύεται ότι πολύ καλά έκανα και αγόρασα σε Retail μορφή το "Mario Kart World" παρόλο που μου στοίχισε παραπάνω....
Πω πω φίλε, και εγώ ακριβώς αυτό σκέφτηκα. Έλεγα πως όταν θα παρω ένα Nintendo Switch 2 θα το πάρω με το Mario Kart World μέσα, αλλά, διαβάζοντας όλο αυτό, νομίζω πως θα ακολουθήσω την επιλογή σου στην αγορά της κονσόλας και του παιχνιδιού.
Και πάρα πολύ καλά θα κάνεις....άντε, με το καλό λοιπόν!!
Απ' την αλλά, προσωπικά, αισθάνομαι πως αναδεικνύεται ότι έκανα ακόμη καλύτερα που έμεινα με το πρώτο Switch Oled μου.
To να δώσεις πάνω από 500€ και η κονσόλα να μη σου ανοίκει (πρακτικά) είναι τελείως έξω από κάθε λογική.
Ακόμη και σε φυσική μορφή δε γλυτώνεις γιατί μπορεί εύκολα η "N" να σου κάνει brick τη κονσόλα ή/και να σου αποκλείσει τη πρόσβαση στο account και να μείνεις με το cartridge στο χέρι.
Ζούμε εντελώς σουρεαλιστικές καταστάσεις.
Συγνώμη αλλά δε βρίσκω τίποτα θετικό στο να σκάσω 500€ και αλλά 90€ για ένα παιδικό παιχνίδι ράλι και πόσο δε μάλλον να μη μου ανοίκει κανένα προϊόν.... Δε το δέχομαι!!
Γιατί να σου κάνει η Nintendo brick το Switch 2 ή το πρώτο Switch, θα πρέπει (όπως προφανώς θα ξέρεις) να μην είσαι και πολύ καθαρός με το πώς διαχειρίζεσαι την κονσόλα σου. Αν είσαι ΟΚ, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα!
Αν πάλι θες να κάνεις πειράματα, μάγκες και εξυπνάδες, τότε ναι, τα 500€ για το Switch 2 είναι κρίμα να μετατραπούν σε ένα πανέμορφο και πολύ ντιζαϊνάτο τούβλο!
Όπως το βλέπει ο καθένας.........
Στο πρώτο Switch δε μπορεί να σου κάνει τίποτα και καλώς δε μπορεί.
Εγώ δεν αναφέρομαι σε πειρατεία, έχετε κολλήσει και τους έχετε βγάλει όλους πειρατές!
Έχουν αναφερθεί πολλά θέματα με μεταχειρισμένα αυθεντικά παιχνίδια στο Switch 2 να σου κάνουν Ban account και μετά να αποδείξεις πως είσαι κάτοχος αυθεντικών τίτλων. Τώρα έχουμε αυτό που αναφέρει το άρθρο.
Το εντυπωσιακό είναι πως χιλιάδες apps, sites και ρετρό κονσόλες κυκλοφορούν με παιχνίδια της Nintendo αλλά παραδόξως δε κυνηγάει τίποτε από αυτά παρά έχει πλέον επικεντρωθεί στον καταναλωτή - πελάτη.
Γενικά, όλη αυτή η παράλογη πολιτική ξεκίνησε με την Apple και τώρα έχει γίνει μόδα σχεδόν από όλες τις μεγάλες εταιρείες και ιδιαίτερα στο gaming.
Επαναλαμβάνω, μιλάμε για hardware (του 2021) που θέλει +500€ και είναι τελείως γελοίο να πρέπει να υπογράψει συμβόλαιο ο καταναλωτής στη Nintendo για να είναι λειτουργική η κονσόλα. Το να κάνει, δε, απανωτά λάθη και να μπλοκάρει λογαριασμούς και κονσόλες ατόμων που θεωρεί προκαταβολικά και χωρίς αποδείξεις αναξιόπιστους το κάνει ακόμη πιο παράλογο! Αν εσείς θέλετε να έχετε ένα έξτρα "άγχος" ακόμη και σε ένα hobby δικό σας θέμα. Προσωπικά, θέλω να περνάω ευχάριστα και όχι να μου "σπάνε μπάλες", ιδίως όταν έχω "ρίξει" χρήμα και απαιτώ να με σέβονται.
Το πώς διαχειρίζεται ο καθένας το προϊόν που αγόρασε είναι δικό του θέμα, υπάρχουν νόμοι και κανόνες... Αλίμονο αν τους ορίζει στη ζωή μας η οποιαδήποτε εταιρεία (είτε λέγεται Audi, Nintendo, Sony, Dell, Samsung, Google, κλπ)
Πχ. Φαντάσου να βάλεις VPN (νόμιμα) στη Smart TV και να σου κλειδώσει τη τηλεόραση η google γιατί δε το θεωρεί "νόμιμο" για το λογισμικό της.
Ούτε στο Nintendo Switch 2 δεν θα σου κάνει τίποτα, εφόσον είσαι νόμιμος.
Προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως άγχος για το χόμπι μου, γιατί δεν έχω να φοβηθώ τίποτα απολύτως και από κανένα. Ό,τι games έχω όλα αυτά τα χρόνια, είναι αγορασμένα "καινούργια" από μένα για το πρώτο Switch, τα οποία δίχως κανένα πρόβλημα αναπαράγονται με ασφάλεια (Backwards Compatibility) στα Switch 2 που αγόρασα πριν ένα μήνα!
Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα 8 χρόνια τώρα με το Nintendo Switch. Και δεν θα αντιμετωπίσω και τώρα με το Switch 2, εφόσον ότι Retail Game αγοράζω είναι 100% γνήσιο και αυθεντικό!
Καλά κάνεις και δεν συμφωνείς με την εκάστοτε πολιτική που έχει η εταιρεία, (και μαζί σου σε αυτό) απλά εγώ θέλοντας να χαρώ τα καινούργια Games που θα κυκλοφορήσει η Nintendo, έκανα συνειδητά την απαραίτητη μετάβαση!!
@Lordsnake, κάνεις λάθος με ένα πράγμα. Το ότι κάτι δεν μας αγγίζει δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να το σχολιάσουμε ή να το κατακρίνουμε. Τόσα χρόνια εξάλλου μας πιάνει κότσους η Apple και η Nintendo. Επίσης έχουν αναφερθεί προβλήματα με ban ακόμα και με μεταχειρισμένα παιχνίδια. Αν σου αρέσει εσένα να αγοράζεις κάτι που η κάθε εταιρεία μπορεί να το καταστήσει άχρηστο, είναι δικό σου πρόβλημα.