Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Φαίνεται πως ούτε η Larian Studios δεν πίστευε το πόσο καλά τα πήγε το Baldur’s Gate 3 στις βαθμολογίες. Ο CEO της εταιρείας, Swen Vincke, μίλησε στο κανάλι Dungeons & Dragons στο YouTube και δήλωσε πως τα διάφορα bugs ήταν ο φόβος των developers μέχρι και λίγες ημέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία. «Ανησυχούσαμε ότι θα πάρουμε κάτι σε 6/10 με 7/10, θα εμφανίζονταν bugs, θα συνέβαινε κάτι που θα κατέστρεφε τα πάντα και θα έκανε τον κόσμο να το μισήσει το game. Αυτή ήταν η νοοτροπία μας, παρά το ότι γνωρίζαμε ότι το περιεχόμενο ήταν καλό. Αυτό το φοβόμασταν κυρίως γιατί μιλάμε για ένα πολύ μεγάλο game και ξέρουμε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πολλά αυτά που μπορεί να μην πάνε καλά. Δεν περιμέναμε να πάει τόσο καλά και στο πόσο το αγκάλιασαν οι παίκτες. Όταν ξεκίνησαν να παίζουν, αντιλήφθηκαν ότι κάθε ένας ζει διαφορετική περιπέτεια. Ήταν σημαντικό για εμάς και χαίρομαι που ο κόσμος απολαμβάνει έτσι το Baldur’s Gate 3», σημείωσε χαρακτηριστικά. Είναι γεγονός πάντως ότι μετά την κυκλοφορία του, το παιχνίδι συνεχίζει να λαμβάνει patches και updates και βελτιώνεται ολοένα και περισσότερο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity