Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ξεχάστε το Λονδίνο, δεν φεύγει από τις Η.Π.Α. το GTA

*
Ο πρώην σεναριογράφος της Rockstar Games, Dan Houser, λέει ότι δεν έχει υπάρξει ποτέ ένα Grand Theft Auto 3D με σκηνικό το Λονδίνο, επειδή η αμερικανική κουλτούρα είναι αυτή που καθορίζει τη σειρά.

Όταν το πρώτο Grand Theft Auto κυκλοφόρησε για PS1 και PC το 1997, ακολούθησε ένα πακέτο αποστολών με τίτλο Grand Theft Auto: London 1969, καθώς και ένα μικρότερο, δωρεάν πακέτο μόνο για PC με τίτλο London 1961.


Έκτοτε, οι fans ζητούσαν συχνά μια πλήρη 3D έκδοση ανοιχτού κόσμου στη σειρά Grand Theft Auto με σκηνικό το Λονδίνο, παρόμοια με το παιχνίδι The Getaway της Sony για PS2.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Lex Fridman, ο Houser – ο οποίος αποχώρησε από την Rockstar το 2020 και ανακοίνωσε τη νέα του εταιρεία Absurd Ventures πέρυσι – μίλησε για το επερχόμενο Grand Theft Auto 6 και παράλληλα προέκυψε μια ερώτηση για ένα GTA που να διαδραματίζεται στην αγγλική πρωτεύουσα.

Συζητώντας την επιστροφή της σειράς στο Vice City, ο Fridman είπε στον Houser ότι θεωρούσε το Μαϊάμι την ιδανική πόλη για το επίπεδο σάτιρας των ΗΠΑ για το οποίο είναι γνωστή η σειρά Grand Theft Auto, επειδή «έχει αυτή τη διττότητα μιας γυαλιστερής επιφάνειας και ενός σκοτεινού υποκόσμου».

Ρώτησε: «Έχει τους influencers, τους crypto bros, τα γιοτ, τα μπικίνι, την πλαστική χειρουργική, τα σπορ αυτοκίνητα, τα ναρκωτικά, τα χρήματα των καρτέλ, την πολυτέλεια, τους υπερπλούσιους και τους απελπιστικά φτωχούς, απλά τα πάντα. Θα ήταν η τέλεια πόλη για να εξερευνήσεις όλο το φάσμα των χαρακτήρων που είναι δυνατοί, που μπορεί να δημιουργήσει η ανθρώπινη φύση;»

«Νομίζω ότι είναι μία από αυτές», απάντησε ο Houser. Ξέρεις, υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο το GTA επέστρεφε συνεχώς στο Μαϊάμι, τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες. Νομίζω ότι όλες αυτές οι πόλεις είναι πολύ καλές για αυτό ακριβώς που περιέγραψες. Θα μπορούσες να το μεταφέρεις σε οποιαδήποτε από αυτές και θα λειτουργούσε, καταλαβαίνεις;».

«Υπάρχει μια πτυχή του χωνευτηρίου σε [πόλεις όπως] το Λος Άντζελες. Υπάρχει λάμψη, γοητεία, σκοτεινή πλευρά, μετανάστες, τεράστιος πλούτος σε όλες αυτές. Νομίζω ότι αυτά είναι που είναι πραγματικά διασκεδαστικά όχι μόνο για το GTA, αλλά για οτιδήποτε θέλεις να δεις ένα κομμάτι της ζωής».

«Είναι σχεδόν σαν μια ψυχωτική εκδοχή ενός βιβλίου του Ντίκενς. Το έκανε με το Λονδίνο, ξέρεις, αυτή την ψυχωτική εκδοχή όλων αυτών των χαρακτήρων σε ένα χωνευτήρι. Οποιαδήποτε από αυτές τις παγκόσμιες πόλεις λειτουργεί καλά για αυτό».

Με το Λονδίνο να μπαίνει στη συζήτηση, ο Fridman ρώτησε τον Houser – του οποίου η καριέρα στη Rockstar ξεκίνησε ως παραγωγός και σεναριογράφος του πακέτου αποστολών Grand Theft Auto: London 1969 το 1999 – αν υπήρξε ποτέ κάποια προσπάθεια από τη Rockstar να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο 3D open-world παιχνίδι Grand Theft Auto στο Λονδίνο.

Ο Houser απάντησε ότι, ενώ πολλές πόλεις είναι κατάλληλες ως πιθανά «χωνευτήρια», η σειρά Grand Theft Auto έχει ως πυρήνα της την αμερικανική κουλτούρα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρχαν ποτέ πραγματικά σχέδια για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού με σκηνικό το Λονδίνο.

«Πριν από 26 χρόνια, δημιουργήσαμε ένα μικρό παιχνίδι στο Λονδίνο, το GTA London, για το top-down παιχνίδι για το PS1», είπε ο Houser. «Ήταν πολύ χαριτωμένο και διασκεδαστικό, ως το πρώτο πακέτο αποστολών για το PlayStation».

«Νομίζω ότι για ένα πλήρες παιχνίδι GTA, πάντα θεωρούσαμε ότι η πνευματική ιδιοκτησία είχε τόσο έντονο αμερικανικό χαρακτήρα, που θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσει στο Λονδίνο ή οπουδήποτε αλλού. Ξέρετε, χρειαζόσασταν όπλα, χρειαζόσασταν αυτούς τους υπερβολικούς χαρακτήρες».

«Απλά ένιωθα ότι το παιχνίδι αφορούσε τόσο πολύ την Αμερική, πιθανώς από την οπτική γωνία ενός εξωτερικού παρατηρητή. Αυτό ήταν τόσο σημαντικό για το παιχνίδι που δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο αλλού», συμπλήρωσε.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*