Το παιχνίδι είχε τίτλο Hellslayer και η ιδέα του ήταν ένας ιερέας να πολεμάει δαίμονες. Θα ήταν ένα first-person shooter εμπνευσμένο από παιχνίδια όπως το Hotline Miami όπου όταν πέθαινε ο παίκτης, θα ξεκινούσε κατευθείαν από το ίδιο level. Πηγές του Insider Gaming αναφέρουν πως ο τίτλος ήταν υπό ανάπτυξη για κοντά μια δεκαετία. Το νέο παιχνίδι της εταιρίας είναι ένας πλήρως ανανεωμένος τίτλος που παίρνει στοιχεία από το παραπάνω παιχνίδι. Ο Romero έχει δηλώσει πως το νέο project δε ξεκινάει από την αρχή αλλά είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι από αυτό που είχε σχεδιαστεί εξαρχής. Τέλος, ο Romero αναφέρει πως ο τίτλος θα εντυπωσιάσει όσους έχουν παίξει παλιότερα παιχνίδια της Id Software.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity