Αν και η χλιαρή υποδοχή του Modern Warfare 3 δεν εμπόδισε το Black Ops 6 να αναζωογονήσει το brand, η επανάληψη αυτής της επιτυχίας αποδείχθηκε δύσκολη. Τα πρώτα trailers και τα previews του gameplay δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν ενθουσιασμό, και οι ανησυχίες αυξήθηκαν μετά από αναφορές που έδειχναν ότι οι πωλήσεις στην Ευρώπη είχαν μειωθεί κατά 50%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που μοιράστηκε ο χρήστης του X, @Zuby_Tech, το Black Ops 7 πούλησε 12.311 μονάδες την πρώτη εβδομάδα του στην αγορά, με την έκδοση για PS4 να προσθέτει λιγότερες από 1.800 επιπλέον. Αυτό το τοποθετεί κάτω από το Call of Duty 3 του 2007, το οποίο πούλησε 14.117 μονάδες κατά την κυκλοφορία του — ένα από τα χαμηλότερα αποτελέσματα που έχουν καταγραφεί.
Η Ιαπωνία δεν υπήρξε ποτέ σημαντική αγορά για τη σειρά, αλλά σε συνδυασμό με τα απογοητευτικά ευρωπαϊκά στοιχεία, μια σαφής τάση αναδύεται: το Black Ops 7 δυσκολεύεται να κερδίσει έδαφος. Ο ανταγωνισμός εντείνει το πρόβλημα, καθώς το Battlefield 6 και το ARC Raiders έχουν υψηλές επιδόσεις τόσο στις πωλήσεις όσο και στη δραστηριότητα των παικτών. Για την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας τους, η σύγκριση του αριθμού των παικτών μεταξύ του Battlefield και του Black Ops 7 ήταν απλά μονόπλευρη.
Call Of Duty Black Ops 7 The Lowest Retail Launch Sales Ever In Japan! pic.twitter.com/zkQFqkYyTf
— @Zuby_Tech (@Zuby_Tech) November 23, 2025




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity