Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

"Μεγάλη πρόκληση θα ήταν το remake του Metal Gear Solid 4"

*
Ο παραγωγός της σειράς Metal Gear Solid, Noriaki Okamura, αποκάλυψε ότι η Konami δεν έχει ακόμη αποφασίσει για τη μελλοντική κατεύθυνση της σειράς μετά την κυκλοφορία του Metal Gear Solid Delta Snake Eater.

Σε συνέντευξή που παραχώρησε στο Real Sound, ο Okamura εξήγησε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αξιολογεί τι θα δημιουργήσει μετά το επερχόμενο Master Collection Volume 2. Σημείωσε ότι τα μελλοντικά projects θα μπορούσαν να έχουν τη μορφή επιπλέον remakes ή εντελώς νέων τίτλων, τονίζοντας ότι η μακρά ιστορία της σειράς — από το pixel art έως την κινηματογραφική αφήγηση — σημαίνει ότι κάθε τίτλος απαιτεί τη δική του προσέγγιση.


Ο Okamura τόνισε ότι η Konami δεν σκοπεύει να εφαρμόσει τις ίδιες μεθόδους ανάπτυξης που χρησιμοποιήθηκαν για το MGS Delta σε κάθε παιχνίδι, αλλά αντίθετα στοχεύει να προσδιορίσει τι ταιριάζει καλύτερα σε κάθε έργο. Με το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού προσωπικού να έχει φύγει, η ομάδα του Delta έπρεπε να ανασυγκροτηθεί, αλλά πιστεύει ότι κατάφεραν να ισορροπήσουν τη νοσταλγία με τη σύγχρονη ποιότητα. Όταν ρωτήθηκε για ένα πιθανό remake του Metal Gear Solid 4, προειδοποίησε ότι ο μη συμβατός κώδικας του παιχνιδιού της εποχής του PS3 θα παρουσίαζε σημαντικές προκλήσεις.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*