Στη δημοσιότητα ήρθε πρόσφατα μια αναφορά από την ισπανική σελίδα 3D Juegos, σύμφωνα με την οποία τα προβλήματα στη MercurySteam ξεκίνησαν ήδη πριν από την κυκλοφορία του Blades of Fire.
Οι καταγγελίες προέρχονται από συνεντεύξεις νυν και πρώην μελών της ομάδας ανάπτυξης, τα οποία ισχυρίζονται ότι το στούντιο επέβαλε υποχρεωτικές υπερωρίες. Αντί για το κλασικό οκτάωρο, οι εργαζόμενοι φέρεται να δούλευαν πολλές επιπλέον ώρες.
Τα προβλήματα εντάθηκαν μετά την κυκλοφορία του Blades of Fire, όταν ανακοινώθηκε ένα νέο εργασιακό πρόγραμμα με την ονομασία Distribución irregular de la Jornada (DIJ), το οποίο υπήγαγε τις ομάδες της MercurySteam σε περισσότερες ώρες εργασίας. Ωστόσο, σύμφωνα με εργαζόμενους, το νέο αυτό σύστημα παρουσίαζε νομικά κενά, καθώς δεν τους υποχρέωνε επίσημα να κάνουν υπερωρίες.
Ένας από τους υπαλλήλους της εταιρείας δήλωσε:
«Αρχικά μας είπαν ότι οι επιπλέον ώρες ήταν απολύτως υποχρεωτικές. Οι ανάγκες της παραγωγής ήταν, υποτίθεται, τέτοιες που απαιτούσαν να δουλεύουμε 10 ώρες την ημέρα. Το μέτρο εφαρμόστηκε μόνο σε ορισμένες ομάδες ανάπτυξης και όχι σε όλες».
Η τοξικότητα αυξήθηκε ακόμη περισσότερο όταν το Blades of Fire δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Το αποτέλεσμα ήταν να ξεκινήσουν απολύσεις και συρρίκνωση τμημάτων ανάπτυξης — μια απόφαση που θεωρήθηκε άδικη, καθώς δεν υπήρχε ίση αντιμετώπιση μεταξύ των ομάδων.
Τα εσωτερικά προβλήματα στη MercurySteam φαίνεται πως δεν έχουν τέλος. Ανάμεσα στα γραφεία των υπαλλήλων έχουν τοποθετηθεί χωρίσματα, γεγονός που, σύμφωνα με πηγές, έχει επιδεινώσει το εργασιακό κλίμα. Οι απολύσεις, η τοξικότητα και η γενικότερη κατάσταση έχουν ρίξει σημαντικά το ηθικό των εργαζομένων.
Με το μέλλον να παραμένει αβέβαιο, η MercurySteam φέρεται ήδη να εξετάζει τον επόμενο τίτλο της, χωρίς όμως να έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity