Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μέχρι και ο σωσίας του Solid Snake στο Death Stranding 2 νόμιζε ότι έπαιζε χαρακτήρα του MGS, ο Kojima τον… προσγείωσε!

*
Στα πρόσφατα trailers του Death Stranding 2, πολλοί fans παρατήρησαν έναν χαρακτήρα που θύμιζε έντονα τον Solid Snake από τη σειρά Metal Gear Solid, κυρίως λόγω της γκρι μπαντάνας του. Η ομοιότητα ήταν τόσο έντονη που ακόμα και ο ίδιος ο ηθοποιός, Luca Marinelli, νόμιζε ότι υποδυόταν κάποιον χαρακτήρα από το Metal Gear Solid!

Ο Hideo Kojima, δημιουργός τόσο του Death Stranding όσο και του Metal Gear Solid, αποκάλυψε στο Sydney Film Festival ότι επέλεξε τον Marinelli για το Death Stranding 2 επειδή ήθελε κάποιον που θα μπορούσε να ξεπεράσει τον Mads Mikkelsen του πρώτου παιχνιδιού. Όταν ο Marinelli είδε τον εαυτό του στο trailer, είπε στον Kojima: «Ω, ο Snake είναι υπέροχος. Είμαι τόσο χαρούμενος που είμαι ο Snake».


Ο Kojima έσπευσε να του ξεκαθαρίσει: «Όχι, δεν είσαι ο Snake. Απλώς φοράς μπαντάνα στο κεφάλι!». Ο Kojima δήλωσε μεγάλος θαυμαστής του Marinelli και εξήγησε ότι η επιλογή του δικαιώθηκε μόλις είδε την ερμηνεία του στο set: «Η υποκριτική του ήταν τόσο, τόσο εντυπωσιακή, που όλοι σταμάτησαν να κοιτούν τα κινητά τους και παρακολουθούσαν μόνο αυτόν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Προσφορά 1+1 εισιτήριο από την Aegean

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*