Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μέχρι και ο σωσίας του Solid Snake στο Death Stranding 2 νόμιζε ότι έπαιζε χαρακτήρα του MGS, ο Kojima τον… προσγείωσε!

*
Στα πρόσφατα trailers του Death Stranding 2, πολλοί fans παρατήρησαν έναν χαρακτήρα που θύμιζε έντονα τον Solid Snake από τη σειρά Metal Gear Solid, κυρίως λόγω της γκρι μπαντάνας του. Η ομοιότητα ήταν τόσο έντονη που ακόμα και ο ίδιος ο ηθοποιός, Luca Marinelli, νόμιζε ότι υποδυόταν κάποιον χαρακτήρα από το Metal Gear Solid!

Ο Hideo Kojima, δημιουργός τόσο του Death Stranding όσο και του Metal Gear Solid, αποκάλυψε στο Sydney Film Festival ότι επέλεξε τον Marinelli για το Death Stranding 2 επειδή ήθελε κάποιον που θα μπορούσε να ξεπεράσει τον Mads Mikkelsen του πρώτου παιχνιδιού. Όταν ο Marinelli είδε τον εαυτό του στο trailer, είπε στον Kojima: «Ω, ο Snake είναι υπέροχος. Είμαι τόσο χαρούμενος που είμαι ο Snake».


Ο Kojima έσπευσε να του ξεκαθαρίσει: «Όχι, δεν είσαι ο Snake. Απλώς φοράς μπαντάνα στο κεφάλι!». Ο Kojima δήλωσε μεγάλος θαυμαστής του Marinelli και εξήγησε ότι η επιλογή του δικαιώθηκε μόλις είδε την ερμηνεία του στο set: «Η υποκριτική του ήταν τόσο, τόσο εντυπωσιακή, που όλοι σταμάτησαν να κοιτούν τα κινητά τους και παρακολουθούσαν μόνο αυτόν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*