Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Microsoft: Η επιτροπή ανταγωνισμού της Μ. Βρετανίας υιοθετεί τους ισχυρισμούς της Sony για το Call of Duty

*
Η Microsoft επέκρινε την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου να επεκτείνει την έρευνά της σχετικά με την προτεινόμενη εξαγορά της Activision Blizzard. Πριν λίγο καιρό, εκπρόσωπος της CMA) δήλωσε ότι η έρευνα για την πρόταση εξαγοράς ύψους $68,7 δισ. είχε επισήμως περάσει σε δεύτερη φάση, λόγω ανησυχίας περί μονοπωλιακών πρακτικών.

Πρόσφατα, η CMA ανέλυσε πλήρως το σκεπτικό της για τις ανησυχίες της, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων του ανταγωνισμού στις κοσνόλες, το game streaming και τις συνδρομές.


Απαντώντας στην απόφαση της CMA, η Microsoft χαρακτήρισε τώρα τις ανησυχίες της ρυθμιστικής αρχής "άστοχες" και ισχυρίστηκε ότι "υιοθετεί τα παράπονα της Sony χωρίς το κατάλληλο επίπεδο κριτικής αξιολόγησης".

"Αυτές οι αβάσιμες θεωρίες περί ζημίας δεν επαρκούν για να δικαιολογήσουν τη μετάβαση στη φάση 2», είπε η Microsoft. "Ο ισχυρισμός ότι ο ηγέτης της αγοράς, με σαφή και διαρκή επιρροή στην αγορά, θα μπορούσε να υποστεί ζημιές από την τρίτη σε μέγεθος εταιρεία ως αποτέλεσμα της απώλειας της πρόσβασης σε έναν τίτλο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο", πρόσθεσε.

"Αν και η Sony μπορεί να μην καλωσορίζει τον αυξημένο ανταγωνισμό, έχει τη δυνατότητα να προσαρμοστεί και να ανταγωνιστεί".

H Microsoft αναφέρθηκε στην ηγετική θέση της Sony στην αγορά κονσολών, λέγοντας ότι έχει μια εγκατεστημένη βάση 150 εκ. έναντι 63,7 εκατομμυρίων του Xbox.

"Η Sony επιδεικνύει συμπεριφορά που αντικατοπτρίζει την ισχύ της στην αγορά του consloe gaming, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των τιμών των κονσολών της χωρίς φόβο να χάσει μερίδιο αγοράς", συμπλήρωσε η Microsoft.

Ακόμα, η Microsoft έκανε αναφορά στις πρόσφατες εξαγορές εταιρειών από πλευράς της Sony, όπως εκείνες των Bungie και Haven, υποστηρίζοντας ότι το 2021 υπήρχαν πάνω από 280 αποκλειστικά παιχνίδια για το PlayStation, πέντε φορές πιο πολλά από εκείνα του Xbox.

"Εν ολίγοις, η Sony δεν βρίσκεται μπροστά σε μια υποθετική στρατηγική αποκλεισμού και η απόφαση για τη δεύτερη φάση βασίζεται εσφαλμένα σε δηλώσεις της Sony, οι οποίες υπερβάλλουν σημαντικά για τη σημασία του Call of Duty για αυτήν και παραμελούν να λάβουν υπόψη τη σαφή ικανότητα της Sony να ανταποκρίνεται στον ανταγωνισμό".

"Αν και η Sony μπορεί να μην καλωσορίζει τον αυξημένο ανταγωνισμό, έχει τη δυνατότητα να προσαρμοστεί και να ανταγωνιστεί. Οι παίκτες θα επωφεληθούν τελικά από αυτόν τον αυξημένο ανταγωνισμό και τη δυνατότητα επιλογής".

Η Microsoft επανέλαβε την πρόθεσή της να διατηρήσει το Call of Duty στις κονσόλες PlayStation, υποστηρίζοντας ότι η απομάκρυνση της σειράς από την αντίπαλη κονσόλα θα "αμαυρώσει" τόσο το brand του Call of Duty όσο και εκείνο του Xbox. Η εταιρεία υποστήριξε επίσης ότι η προσθήκη των παιχνιδιών Activision Blizzard στο Game Pass θα πρόσφερε στους παίκτες περισσότερες επιλογές.

Τέλος, η Microsoft δήλωσε ότι εάν οι παίκτες επέλεγαν να εγκαταλείψουν το PlayStation για το Xbox, θα ήταν επειδή το Xbox προσφέρει αυτή την πρόσθετη επιλογή έναντι του ανταγωνιστή του.

"Εάν οποιοσδήποτε καταναλωτής αποφασίσει να αλλάξει από μια πλατφόρμα gaming που δεν του δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουν πώς να πληρώσουν για νέα παιχνίδια (PlayStation) σε μια που το κάνει (Xbox), τότε αυτό είναι το είδος της αλλαγής της συμπεριφοράς του καταναλωτή που πρέπει να ενθαρρύνει η CMA και όχι να κοιτάει πως να το αποτρέψει".

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*