Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μπαίνει σε στάδιο προ-παραγωγής το Mafia 4

*
Το 2022, επιβεβαιώθηκε πως είχε ξεκινήσει η ανάπτυξη του Mafia 4, με τα νέα να έρχονται έξι χρόνια μετά το λανσάρισμα του Mafia 3. Τώρα, σύμφωνα με αγγελία που αναρτήθηκε στο LinkedIn, φαίνεται πως το Mafia 4 έχει φτάσει σε στάδιο προ-παραγωγής.

Αυτό είναι το στάδιο της ανάπτυξης, όπου ξεδιαλύνουν τα κεντρικά σημεία της ιστορίας, το setting, οι χαρακτήρες και το περιβάλλον του παιχνιδιού ξεκινά να αναπαρίσταται σε concept art και λεπτομερή σχεδιασμό. Αποκαλύφθηκε πως το Mafia 4 θα είναι prequel της αρχικής τριλογίας, θα αναπτυχθεί σε Unreal Engine 5, ενώ η Hangar 13 απομακρύνεται απο την μηχανή που χρησιμοποίησε για τα Definitive Editions των τριών πρώτων τίτλων.


Στην αγγελία δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες. Αναγράφεται πως οι υποψήφιοι θα εργάζονται σε έναν “τίτλο Multi-platform που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, βρίσκεται σε προ-παραγωγή και χρησιμοποιεί Unreal Engine 5.” Αυτή την στιγμή φαίνεται πως το παιχνίδι θα λαμβάνει χώρα στην Σικελία, αλλά λόγω του σταδίου στο οποίο βρίσκεται η ανάπτυξη, αυτό μπορεί να αλλάξει ανα πάσα στιγμή. Παρόλα αυτά, μέχρι στιγμής, το κάθε Mafia λαμβάνει χώρα σε διαφορετικό μέρος.

Δεν έχουμε καμία ένδειξη για ημερομηνία κυκλοφορίας, ειδικά μετά τα δύσκολα τελευταία χρόνια που περνά η Hangar 13. Το 2022, έγιναν απολύσεις στην εταιρεία και αποχώρησαν και μέλη υψηλά ιστάμενα. Ταυτόχρονα, πολλά projects ακυρώθηκαν σύμφωνα με πληροφορίες.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*