
Για παράδειγμα, αν ο παίκτης ζητωκραυγάζει ή χειροκροτεί, τα NPCs θα κάνουν το ίδιο ή θα είναι εμφανώς ευδιάθετα. Αν έχει νεύρα και φωνάζει, τα NPCs θα συμπεριφέρονται πιο αμυντικά και με επιφύλαξη. Το σύστημα το οποίο φαίνεται πως θέλει να αναπτύξει η εταιρεία, θα λειτουργεί με τη χρήση AI, ώστε να αποδίδει ένα αποτέλεσμα πιο καθηλωτικό και αλληλεπιδραστικό με τον κόσμο του εκάστοτε παίκτη.
Στην ίδια πατέντα αναφέρεται και το multiplayer, κάτι που σημαίνει πως τα NPCs θα μπορούν να επηρεάζονται από τις αντιδράσεις ομάδων παικτών και να προσαρμόζονται ανάλογα με τις διαθέσεις τους. Επιπλέον, οι θεατές κάποιου multiplayer session ή stream θα μπορούν να επηρεάζουν και αυτοί τα NPCs με τις δικές τους αντιδράσεις.
Μπορεί το όλο πλάνο να φαντάζει μακρινό, όμως η ενσωμάτωση του ΑΙ στην καθημερινότητά μας γίνεται με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς που, αν μη τι άλλο, τα παραπάνω δε μοιάζουν πλέον επιστημονική φαντασία.
Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity