Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O director του The Last of Us: Part II Remastered δεν κατανοεί τον "θόρυβο" γύρω από την κυκλοφορία του

*
Η κυκλοφορία του The Last of Us: Part II Remastered απέχει λίγες μέρες και ήδη υπάρχει έντονη κριτική από μια μεγάλη μερίδα της κοινότητας του gaming. Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν χρειαζόταν. Από την άλλη, η Naughty Dog υποστηρίζει πως είναι ιδανική για όσους δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με τη σειρά και αναζητούν την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Επιπλέον, το studio δεν καταλαβαίνει γιατί αυτού του είδους η προσέγγιση έχει γίνει η αφορμή για έντονες αντιδράσεις.

"Δεν καταλαβαίνω ένα μέρος της αναταραχής σχετικά με το τι προσφέρει το The Last of Us Part 2 Remastered", είπε ο director του παιχνιδιού, Matthew Gallant σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο VGC. "Είναι ο καλύτερος τρόπος για να παίξετε το The Last of Us Part 2, αν είστε νέος κάτοχος PlayStation και νέος στο franchise, θέλουμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία με όλες τις δυνατότητες του hardware σε μια native έκδοση του PS5. Η άποψή μου είναι ότι υπάρχει ένα κοινό για αυτό για το οποίο η ιδέα μιας έκδοσης για το PS5 είναι συναρπαστική. Μιλάω επίσης για τον εαυτό μου, είμαι ενθουσιασμένος που μπορούμε να το προσφέρουμε στους fans μας και αν δεν είναι για όλους, δεν πειράζει". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*