Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο επικεφαλής του MindsEye κατηγορεί σαμποτέρ εντός της Build a Rocket Boy για τις κακές κριτικές του τίτλου

*
Ο Leslie Benzies, ιδρυτής της Build a Rocket Boy και επικεφαλής του MindsEye, αναφέρει πως ο λόγος πίσω από τις κακές κριτικές του τίτλου είναι σαμποτάζ εκ των έσω. Το πρώτο action-adventure game του στούντιο κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του ’25 για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC και απέτυχε να αφήσει καλές εντυπώσεις, με αποτέλεσμα να γίνει ένα από τα χειρότερα βαθμολογημένα games της χρονιάς.

Σύμφωνα με τον Benzies, η αρνητικότητα απέναντι στο MindsEye είναι παράλογη και κατηγόρησε “εσωτερικές και εξωτερικές” δυνάμεις που υπονόμευσαν το λανσάρισμά του. «Βρίσκω αηδιαστικό το να βρίσκεται κάποιος ανάμεσά μας, να συμπεριφέρεται κατ’ αυτόν τον τρόπο και να συνεχίζει να εργάζεται εδώ» φέρεται να είπε ο Benzies σε γενικό meeting του στούντιο.


Από τη μεριά τους, εργαζόμενοι της Build a Rocket Boy δίνουν διαφορετικούς λόγους για τους οποίους το MindsEye απέτυχε να είναι ο τίτλος που προοριζόταν. Ένας πρώην developer ανέφερε ότι «ο Leslie δεν αποφάσισε ποτέ πραγματικά τι game ήθελε να φτιάξει. Δεν υπήρχε συγκεκριμένη κατεύθυνση». Άλλοι τον κατηγορούν για micro-managing, για συνεχείς παρατηρήσεις και για τη δημιουργία ενός πολύ κακού κλίματος εργασίας.

Εκτός από ένα κάκιστο λανσάρισμα, το MindsEye έρχεται και με διαρκές δράμα που δείχνει να μην έχει τελειωμό…

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*