Σύμφωνα με τον Benzies, η αρνητικότητα απέναντι στο MindsEye είναι παράλογη και κατηγόρησε “εσωτερικές και εξωτερικές” δυνάμεις που υπονόμευσαν το λανσάρισμά του. «Βρίσκω αηδιαστικό το να βρίσκεται κάποιος ανάμεσά μας, να συμπεριφέρεται κατ’ αυτόν τον τρόπο και να συνεχίζει να εργάζεται εδώ» φέρεται να είπε ο Benzies σε γενικό meeting του στούντιο.
Από τη μεριά τους, εργαζόμενοι της Build a Rocket Boy δίνουν διαφορετικούς λόγους για τους οποίους το MindsEye απέτυχε να είναι ο τίτλος που προοριζόταν. Ένας πρώην developer ανέφερε ότι «ο Leslie δεν αποφάσισε ποτέ πραγματικά τι game ήθελε να φτιάξει. Δεν υπήρχε συγκεκριμένη κατεύθυνση». Άλλοι τον κατηγορούν για micro-managing, για συνεχείς παρατηρήσεις και για τη δημιουργία ενός πολύ κακού κλίματος εργασίας.
Εκτός από ένα κάκιστο λανσάρισμα, το MindsEye έρχεται και με διαρκές δράμα που δείχνει να μην έχει τελειωμό…



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity