Στο πλαίσιο νέας του συνέντευξης, ο ιδρυτής της Bokeh Game Studio αναφέρθηκε στο Slitterhead, παραδεχόμενος ότι δεν άγγιξε το κοινό όσο θα περίμενε ο ίδιος. Σχολίασε μάλιστα πως γι’ αυτό ενδέχεται να φταίει το γεγονός ότι δεν ήταν αρκετά ξεκάθαρο το αν πρόκειται για horror ή για action game.
Παρόλα αυτά, είπε πως οι μεγάλες πωλήσεις δεν ήταν ο μοναδικός στόχος του στούντιο και πως είναι ικανοποιημένος από όσα κατάφερε με τον τίτλο η ομάδα του. Κλείνοντας το θέμα του Slitterhead, δήλωσε ότι δε νιώθει πως έχει έρθει η ώρα για ένα sequel, όμως άφησε το ενδεχόμενο ανάπτυξής του ανοιχτό για το μέλλον.
Αυτήν την περίοδο η Bokeh εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο project, στο οποίο απασχολείται ολόκληρο το στούντιο. Όπως είπε ο Toyama, η φιλοδοξία του για δημιουργία πολλών μικρών τίτλων έχει μπει στον πάγο για χάρη του συγκεκριμένου “μεγάλου” project. Για την ώρα δεν αποκάλυψε τίποτα παραπάνω σχετικά με τα σχέδιά του, οπότε θα χρειαστεί υπομονή.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity