Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O game director του Returnal μιλά για την προσβασιμότητα στα παιχνίδια

*
Ο director του Returnal, Harry Krueger, δήλωσε πως οι developers πάντα μπορούν να προσπαθήσουν περισσότερο για να κάνουν τα παιχνίδια τους πιο προσβάσιμα, αλλά η δυσκολία του gameplay και η αφήγηση του Returnal είναι "άρρηκτα συνδεδεμένα".

Ο Krueger εμφανίστηκε στο PS I Love You XOXO, όπου ερωτήθηκε από τον βετεράνο δημοσιογράφο Greg Miller για τις σκέψεις του σχετικά με την δυσκολία του Returnal και πως αυτό επηρεάζει την προσβασιμότητά του σε παίκτες. Δήλωσε πως είναι πολύ δύσκολο αλλά και ενδιαφέρον να βρει κανείς τη χρυσή τομή. Σύμφωνα με τον director του Returnal:


"Νομίζω πως πάντα μπορούμε- και θα έπρεπε- να κάνουμε περισσότερα για να υποστηρίξουμε όσο πιο πολλούς διαφορετικούς τρόπους να παίξεις έναν τίτλο και διαφορετικούς τρόπους χειρισμού. Πιστεύω πως όσον αφορά την δυσκολία, πρέπει να ρωτήσουμε τι εμπειρία έχει ο καθένας με το Returnal".

Ο Krueger δήλωσε επίσης πως πιστεύει ότι η υψηλή δυσκολία του τίτλου δένει αρμονικά με την αφήγηση και την δομή της ιστορίας. Μάλιστα τα δύο θεωρεί ότι δεν μπορούν να διαχωριστούν καθώς εξαρτώνται το ένα από το άλλο. Οι παίκτες, σύμφωνα με τον game director του Returnal, θα απασχολούνταν λιγότερο με την ιστορία αν δεν υπήρχε τόσο έντονη δυσκολία, λέγοντας μάλιστα: "Πιστεύω πως σε πολλά επίπεδα, η ιστορία και το gameplay του Returnal είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Για παράδειγμα, η Selene Vassos, μιλάει για το πως πεθαίνει ξανά και ξανά ενάντια σε αξεπέραστες πιθανότητες, δεν αντέχει άλλο και αισθάνεται πως βυθίζεται σε αυτή την τρέλα που συμβαίνει μόνο και μόνο από το πόσο δύσκολα είναι αυτά που αντιμετωπίζει. Οι δυσκολίες της είναι ταυτόχρονα και οι δυσκολίες του παίκτη".

"Αν επιτρεπόταν στον παίκτη να ξεπεράσει γρήγορα ένα boss χωρίς δυσκολία, η αφήγηση της ιστορίας θα τον αποξένωνε. Το ίδιο το παιχνίδι λέει στον παίκτη πως είναι πολύ δύσκολο και είναι αξιοθαύμαστο που καταφέρνει και ξεπερνάει τα εμπόδια που του παρουσιάζονται έχοντας ζήσει αυτή την τριβή. Είναι λεπτή η γραμμή στην οποία κινηθήκαμε και το κρατάμε στον νου μας".

Το Returnal πρόσφατα κέρδισε το βραβείο "Best Game" στα BAFTA Games Awards. Αν δεν γνωρίζετε για τον τίτλο, μπορείτε να διαβάσετε το review μας εδώ.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Housemarque

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    PlayStation Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Returnal
    • 16+ pegi 16+
      • 10 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://housemarque.com/games/returnal FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*