Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O παραγωγός των Tekken δηλώνει πως οι νεαροί παίκτες προτιμούν τα ομαδικά παιχνίδια για να ρίξουν αλλού την ευθύνη αν τυχόν χάσουν

*
Ο παραγωγός της σειράς παιχνιδιών Tekken Katsuhiro Harada δηλώνει πως οι νεαροί παίκτες προτιμούν τα ομαδικά παιχνίδια από τα one-on-one fighting games γιατί έχουν λιγότερη ευθύνη αν χάσουν.

Στο πρόσφατο Academy of Interactive Arts & Sciences' Game Maker's Notebook podcast, ο Harada μίλησε με τον Shuhei Yoshida του PlayStation για την σειρά Tekken. Ο Yoshida ρώτησε τον Harada την άποψη για το πως τα one-on-one fighting games θα μπορούν να εξελιχθούν στο μέλλον. Ο producer απαντήσε πως θα πρέπει να βρεθεί τρόπος ενσωμάτωσης του ομαδικού στοιχείου σε αυτό το είδος παιχνιδιών γιατί το προτιμούν οι νέες γενιές.

"Φαίνεται πως έχει αλλάξει ο τρόπος που παίζονται τα fighting games ανα γενιές. Στην Ιαπωνία, και πιθανώς σε όλο το κόσμο, η γενιά μου είναι αρκετά μεγάλη. Αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού. Αυτό έκανε την κοινωνία μας πιο ανταγωνιστική. Αν έκανες αίτηση για δουλειά ή για μια σχολή, πάντα θα υπήρχε ανταγωνισμός. Για αυτό το λόγο, άτομα της γενιάς μου προτιμούν σαφή αποτελέσματα, ένα χαμένο και ένα νικητή. Οι περισσότεροι νέοι στις μέρες μας κάνουν το αντίθετο. Δεν θέλουν να πάνε στο ένας εναντίων ενός. Επιπλέον, επειδή τα fighting games σε βάζουν αντιμέτωπο με ένα μόνο αντίπαλο, πρέπει να αποδεχτείς όλη την ευθύνη αν χάσεις. Δεν μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον άλλο. Στα team-based shooters, όταν οι παίκτες νικούν, μπορούν να πουν πως κέρδισαν με το μεράκι τους ενώ αν χάσουν θα πουν ότι βρήκαν μια κακή ομάδα. Μερικά παιχνίδια δίνουν ατομικά βραβεία για κάθε παίκτη."


Ο Harada επίσης εξέφρασε την σκέψη του για το πως θα μπει το ομαδικό στοιχείο στο είδος των fighting games ώστες να προσελκύσει τις νεότερες γενιές. "Δεν λέω πως πρέπει να μετατρέψουμε ένα fighting game σε puzzle game ή σε real-time strategy game. Νομίζω πως υπάρχει ακόμα ζήτηση για τέτοιου είδους hand-to-hand fighting". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*