Συγκεκριμένα, ανέφερε πως «δουλεύαμε στα Soul Sacrifice 2 και Freedom Wars 2, αλλά λόγω των περιορισμών σε budget έπρεπε να σταματήσουμε και να μεταβούμε στην εποχή του PS4». Ο Yoshida ανέφερε ακόμη πως αυτός ήταν ο λόγος που πολλά first party Ips της Sony δεν μεταφέρθηκαν στο PS Vita, όπως έγινε πχ. με το Uncharted: Golden Abyss.
Το Freedom Wars αναπτύχθηκε από την Dimps και κυκλοφόρησε από την SCE, πετυχαίνοντας πολύ καλές πωλήσεις ειδικά στην αγορά της Ιαπωνίας. Το Soul Sacrifice αναπτύχθηκε από την Marvelous σε συνεργασία με τα PlayStation Japan Studios και την υπογραφή του βετεράνου Keiji Inafune.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity