Τα παραπάνω ειπώθηκαν σε συνέντευξη στο PlayStation Inside, τη στιγμή που ο Yoshida ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να θυμηθεί κάποιες στιγμές που ήταν ριζικές για την καριέρα του, για τις οποίες ήταν περήφανος και δεν έχει μιλήσει σε αρκετούς γι’ αυτές. Ο ίδιος εξήγησε πως στην αρχή ο Yamauchi ήθελε ο χειρισμός των αυτοκινήτων να είναι εξαιρετικά ρεαλιστικός, που σήμαινε πως ορισμένα supercars θα ήταν δύσκολο να τα οδηγήσει κανείς, πράγμα που συμβαίνει και στην πραγματικότητα.
Στη συνέχεια ανέφερε πως “ήμουν ο πρώτος που έπαιξε το παιχνίδι. Η προσομοίωση ήταν άκρως ρεαλιστική, σε υπερβολικό βαθμό”. Βέβαια, ο Yamauchi δεν πείστηκε εξ’ αρχής από τα λεγόμενά μου και αποφάσισε να συγκεντρώσει γνώμες από τριάντα άτομα. Το αποτέλεσμα ήταν πως όλοι τους, έχασαν τον έλεγχο του οχήματος στην πρώτη στροφή καθώς το gameplay ήταν εξαιρετικά δύσκολο”.
Ο Shuhei Yoshida αποχώρησε από τη Sony τον περασμένο Ιανουάριο, μετά από 31 χρόνια υπηρεσίας και ήταν αυτός που ευθύνεται για το πετυχημένο λανσάρισμα του PlayStation 1.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity