Κατά μέσο όρο, τα remakes απέφεραν 2,2 φορές περισσότερα έσοδα ανά τίτλο σε σχέση με τα remasters, αλλά απαίτησαν υψηλότερες επενδύσεις σε ανάπτυξη και μάρκετινγκ. Τα remaster είναι φθηνότερα και ταχύτερα στην παραγωγή, αλλά συνήθως προσελκύουν λιγότερο κοινό.
Αξιοσημείωτες εξαιρέσεις περιλαμβάνουν το The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, το οποίο απέφερε 180 εκατομμύρια δολάρια και 7 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Καθώς τα έξοδα ανάπτυξης αυξάνονται, οι εκδότες στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα remakes και τα remasters, σταθμίζοντας παράγοντες όπως ο σχεδιασμός της σειράς, το ρίσκο, η παλαιότητα του περιεχομένου και η υποστήριξη της πλατφόρμας.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity