Παρά το γεγονός ότι το Expedition 33 σημείωσε τεράστια εμπορική και κριτική επιτυχία, η ομάδα δεν αισθάνεται την ανάγκη να μετατραπεί τον διάδοχό του σε μια μεγάλη παραγωγή με τη συμμετοχή εκατοντάδων developers. Ο Guillaume Broche, διευθύνων σύμβουλος και δημιουργικός διευθυντής της Sandfall, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι το να έχεις περιορισμούς μπορεί να είναι θετικό για τη δημιουργικότητα και πως η ομάδα αγαπά περισσότερο τη διαδικασία του να φτιάχνει videogames παρά το να διαχειρίζεται μεγάλο προσωπικό.
«Θα μπορούσαμε να μεγαλώσουμε τώρα που έχουμε περισσότερο budget, αλλά δεν νομίζω ότι είναι δελεαστικό για εμάς», είπε ο Broche. «Αγαπάμε περισσότερο να δημιουργούμε παιχνίδια παρά να διοικούμε και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι. Τα τελευταία 5 χρόνια ήταν μερικά από τα καλύτερα της ζωής μου, και θέλω η συνέχεια να είναι παρόμοια».
Το στούντιο φαίνεται να προτιμά να στηρίξει τη δημιουργικότητα και την ευελιξία ενός μικρότερου team, παρά να επενδύσει σε μια μεγάλη παραγωγή με υψηλότερο κόστος και περισσότερη διαχείριση.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity