Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Παραγωγός του Resident Evil Requiem εξηγεί γιατί κόπηκε η ιδέα για ένα multiplayer game

*
Οι πρώτες φήμες που κυκλοφόρησαν για το Resident Evil Requiem μιλούσαν για ένα multiplayer game ανοιχτού κόσμου, όμως τα πλάνα της Capcom άλλαξαν και τελικά πρόκειται για ένα ακόμα single-player game. Στη συνέχεια οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και τώρα ο Masato Kumazawa, ένας από τους producers του καινούργιου τίτλου του franchise, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δεν πρόκειται τελικά για ένα multiplayer game.

«Όσο το παιχνίδι ήταν multiplayer, το κομμάτι του τρόμου ήταν πολύ ήπιο. Ωστόσο, εκείνο το build ήταν πολύ διασκεδαστικό. Όταν όμως σκεφτήκαμε το αν θα άρεσε στους fans της σειράς, σκεφτήκαμε πως το πιθανότερο είναι να μην το απολαύσουν όσο θα θέλαμε. Γι’ αυτόν τον λόγο αλλάξαμε γνώμη και το γυρίσαμε σε single-player. Επειδή όμως ήταν διασκεδαστικό (όσο ήταν multiplayer), προσθέσαμε χαρακτηριστικά από εκείνο το build στο τελικό παιχνίδι για να διασφαλίσουμε πως θα είναι και αυτό εξίσου διασκεδαστικό».


Κάπως έτσι, το Resident Evil Requiem είναι ένα αποκλειστικά single-player game όπως τα Resident Evil 7: Biohazard και Resident Evil Village. Η κυκλοφορία του είναι προγραμματισμένη για τις 27 Φεβρουαρίου 2026 για PlayStation 5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch 2 και PC.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*