Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Παρελθόν αποτελεί για το Xbox o Chris Novak, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης

*
Ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης του Xbox άφησε τη Microsoft έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια καριέρας. Την Τρίτη 19 Απριλίου 2022, ο Chris Novak ανάρτησε ένα μήνυνα στο Facebook, αναφέροντας πως αυτή ήταν η τελευταία ημέρα του στη Microsoft.

"Παραιτήθηκα από το Xbox και τη Microsoft και η τελευταία ημέρα μου είναι η σημερινή, η 19η. Ξεκίνησα στο Xbox τον Νοέμβριο του 2020, οπότε μετά από σχεδόν 20 χρόνια γνωρίζω ότι η είδηση μπορεί να προκαλέσει έκπληξη ή ήταν αναμενόμενη. Είναι μίγμα των δύο"


Παρά το γεγονός ότι ο Novak δεν μοιράστηκε λεπτομέρειες για τους λόγους της παραίτησής του, εξήγησε πως ήταν κάτι που είχε στο μυαλό του για αρκετά χρόνια και δεν είναι κάτι για το οποίο ευθύνεται η Xbox.

Από τον Νοέμβριο του 2002 και για μια επταετία, ο Novak εργάστηκε ως design director στα Project Gotham Racing 2, 3 και 4, Crackdown αλλά και στο Forza Motorsport. Τον Σεπτέμβριο του 2009 του προσφέρθηκε η θέση του design architect των Microsoft Studios και ήταν μέλος της ομάδας που σχεδίασε το HoloLens. Επιπλέον είχε συμβολή στην ανάπτυξη των Quantum Break, Sunset Overdrive και Ryse: Son of Rome.

Από τον Οκτώβρη του 2016 έως την ημέρα που παραιτήθηκε ήταν επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης του Xbox. Από τη θέση αυτή ηγήθηκε της προσπάθειας να βελτιωθεί και να εξελιχθεί η εμπειρία σε ό,τι σχετίζεται με το gaming και τη Microsoft.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*