Αυτές οι τιμές, που αυξάνονται ετησίως και φτάνουν περίπου τα 6.000 δολάρια ανά δευτερόλεπτο για μεγαλύτερα trailers, δικαιολογούνται εν μέρει από τα ρεκόρ θεαματικότητας του event –πάνω από 154 εκατομμύρια livestreams πέρυσι– αλλά πλήττουν σκληρά μικρά στούντιο και indie developers, οι οποίοι περιορίζονται σε δύο δωρεάν εισιτήρια και αναγκάζονται να αγοράζουν επιπλέον σε τιμές όπως τα 300-700 δολάρια έκαστο, όπως συνέβη με την Sandfall Interactive για το Clair Obscur: Expedition 33 που έχει 12 υποψηφιότητες.
Η δομή των The Game Awards ευνοεί κυρίως μεγάλους εκδότες όπως Sony, Microsoft και Nintendo, οι οποίοι μπορούν να αντέξουν οικονομικά τις χρεώσεις για prime-time slots, ενώ μικρότεροι τίτλοι εμφανίζονται δωρεάν μόνο αν τραβήξουν το ενδιαφέρον του Keighley, δημιουργώντας ανισότητες σε μια βραδιά που συνδυάζει βραβεία με αποκαλύψεις παιχνιδιών και προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως.
Χρήστες συγκρίνουν τα κόστη με το Super Bowl –όπου 30 δευτερόλεπτα κοστίζουν 7 εκατομμύρια– αλλά επισημαίνουν ότι τα TGA δεν φτάνει τέτοια νούμερα ταυτόχρονα, ενώ παράλληλα studios όπως το Romero Games ή indie ομάδες δυσκολεύονται ακόμα και να παρευρεθούν, με κάποιους directors να πληρώνουν από την τσέπη τους για να ζήσουν την εμπειρία.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity