Την ανάπτυξη είχε αναλάβει η Goonswarm Games. Έπειτα από πολλές αναφορές, η εκδότρια εταιρεία της σειράς Postal, Running With Scissors, αρχικά αρνήθηκε τους ισχυρισμούς, με τον συνιδιοκτήτη Mike Jaret-Schachter να απαντά σε χρήστες στο Discord ότι «είναι ανοησίες» να πιστεύουν ότι χρησιμοποιήθηκε AI.
Η αντιπαράθεση συνεχίστηκε, με τους χρήστες να επιμένουν και τον Mike Jaret να απαντά πως «κυριολεκτικά δεν είναι έτσι». Σε προσπάθεια να υπερασπιστεί τη θέση της, η Goonswarm Games δημοσίευσε αρχεία από την ανάπτυξη του παιχνιδιού, ισχυριζόμενη ότι ο τίτλος έχει δημιουργηθεί χειροκίνητα, κάτι που όμως δεν έπεισε πολλούς. Σε πρόσφατες δηλώσεις της προς τεχνολογικό μέσο, η Goonswarm Games ανέφερε: «Δεν έγινε χρήση εργαλείων AI, όπως φαίνεται και στο trailer. Όλη η ανάπτυξη έχει γίνει από ανθρώπους με τυπικά εργαλεία».
Αν και αρχικά βρέθηκε στο πλευρό της Goonswarm Games, η Running With Scissors τελικά δημοσίευσε μια δήλωση στο X, στην οποία φάνηκε να υποχωρεί από την υπεράσπιση του στούντιο, αναφέροντας ότι η εμπιστοσύνη προς αυτό έχει κλονιστεί και πως το παιχνίδι θα ακυρωθεί.
Μέσα σε αυτό το κλίμα αντιδράσεων, η Goonswarm Games ανακοίνωσε ότι κλείνει οριστικά, επιμένοντας παράλληλα ότι δεν χρησιμοποίησε generative AI για το Postal: Bullet Paradise. Ωστόσο, μία μέρα μετά, το στούντιο δημοσίευσε νέα ανακοίνωση στην οποία παραδέχτηκε ότι πράγματι χρησιμοποιήθηκε τεχνητή νοημοσύνη — αλλά μόνο για το trailer, το οποίο, όπως ανέφεραν, δημιουργήθηκε από εξωτερικούς συνεργάτες.
«Θέλουμε να ζητήσουμε μια ειλικρινή συγγνώμη σε όλους όσους επηρεάστηκαν από αυτή την κατάσταση. Δεν είχαμε ποτέ πρόθεση να παραπλανήσουμε κανέναν», ανέφερε το στούντιο στις τελευταίες του δηλώσεις.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity