Με το πέρασμα του χρόνου και τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, τα video games τείνουν να γίνονται όλο και μεγαλύτερα σε διάρκεια, κάτι που δεν αρέσει σε όλους τους παίκτες. Ανάμεσά τους είναι και ο Shawn Layden, πρώην CEO της SIE Worldwide Studios (νυν PlayStation Studios), που θεωρεί ότι οι developers παρασύρονται στη δημιουργία τίτλων που διαρκούν 100 ώρες – διάρκεια που, σύμφωνα με τον ίδιο, δυσκολεύει τους παίκτες καθώς μεγαλώνουν και έχουν όλο και λιγότερο χρόνο για gaming.
Όπως παραδέχτηκε ο Layden, προτιμά να παίξει 20 συνεχόμενες ώρες ένα παιχνίδι και να το ολοκληρώσει, παρά να αφιερωθεί σε έναν μαραθώνιο 100 ωρών. Παράλληλα εκθείασε τίτλους όπως το πρόσφατο Astro Bot του PlayStation 5, λέγοντας πως το platformer ωθεί τα standards της βιομηχανίας στην ανάπτυξη παιχνιδιών με σύντομες πίστες, αλλά με πλούσιο περιεχόμενο.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity