«Λοιπόν, είναι ένας από τους λόγους που το κυκλοφορούμε πρώτα σε PC. Υπάρχουν πολλές βελτιστοποιήσεις που πρέπει να κάνουμε πριν το κυκλοφορήσουμε στο Xbox. Αλλά ναι, το Xbox Series S είναι μια πρόκληση».
«Η Unreal κάνει πολλή δουλειά για εμάς κατά κάποιο τρόπο. Αυτό που κάνουμε περισσότερο είναι η βελτιστοποίηση των assets και η χρήση διαφόρων τεχνολογιών, είτε είναι FSR είτε κάτι άλλο, για την αναπαραγωγή των καρέ. Θέλουμε το παιχνίδι να φαίνεται εκπληκτικό σε high-end, είτε έχετε μία 3070 είτε μία 4090, αλλά θέλουμε επίσης να φαίνεται καλό... Δεν νομίζω ότι έχουμε κυκλοφορήσει ακόμα τις ελάχιστες προδιαγραφές μας, αλλά ξέρετε , ισχυρές κάρτες πριν από μερικά χρόνια θα πρέπει να μπορούν να τρέξουν το παιχνίδι. Θα πρέπει να φαίνεται καλό - δεν θα μπορεί να αξιοποιήσει προδιαγραφές ultra high, αλλά θα εξακολουθεί να φαίνεται ωραίο».
Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity