Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS5 Pro: Αυτά έμαθε το The Verge για τη νέα κονσόλα

*
Το The Verge υποστηρίζει ότι έχει στην κατοχή του τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του PS5 Pro. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Tom Warren, η Sony έχει ήδη ξεκινήσει την επικοινωνία με developers, προκειμένου να εξασφαλίσει ότι τα παιχνίδια τους είναι συμβατά με τη νέα κονσόλα, που επικεντρώνεται σε βελτιώσεις στον τομεά του ray tracing. Με την κωδική Trinity, το PlayStation 5 Pro θα διαθέτει πιο ισχυρή GPU και ένα ελαφρώς ταχύτερο CPU mode. Αυτά θα δώσουν τη δυνατότητα για αναπαραγωγή τίτλων με ενεργοποιημένο το ray tracing enabled αλλά και υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης. Η Sony αναμένει το GPU rendering στο PS5 Pro να είναι κατά περίπου 45% ταχύτερο σε σχέση με το βασικό μοντέλο του PlayStation 5. Η GPU θα είναι εφοδιασμένη με ταχύτερη μνήμη για τη βελτίωση του ray tracing στα video games, με τη Sony να μιλάει για μια πιο ισχυρή αρχιτεκτονική ray tracing, σε ταχύτητες τρεις φορές καλύτερες από του standard PS5.

“To Trinity είναι μια high-end έκδοση του PlayStation 5”, αναφέρεται σε ένα από τα έγγραφα που ήρθαν στην κατοχή του The Verge. Η Sony αναμένει από τους game developers ότι με ένα και μονδικό "πακετο" θα υποστηρίζουν το PS5 και το PS5 Pro, ενώ υπάρχοντα παιχνίδια θα λάβουν patches για να τρέχουν ταχύτερα.


Η CPU θα είναι ίδια με αυτή του βασικού μοντέλου, όμως θα έχει ένα νέο mode για χρονισμό σε υψηλότερες ταχύτητες. “Το Trinity έχει ένα mode που στοχεύει σε ταχύτητα 3,85GHz για τη CPU", αναφέρει η Sony, δηλαδή 10% μεγαλύτερη από του βασικού PS5. Η Sony θα προσφέρει στους developers τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα “standard mode” στα 3,5GHz ή ένα “high CPU frequency mode” στα 3.85GHz. Στο δεύτερο mode, θα παρέχεται περισσότερη ισχύς στη CPU και λιγότερη στη GPU, που σύμφωνα με τη Sony θα "χάσει" το 1% των επιδόσεών της.

Τα PS5 Pro θα έρθει και με ορισμένες αλλαγές στη μνήμη του συστήματος για τους developers. Ενώ στο βασικό μοντέλο η μνήμη έχει ταχύτητα 448GB/s, στο Pro αυτή ανεβαίνει κατά 28%, στα 576GB/s, ενώ η αύξηση του bandwidth ίσως είναι ακόμα μεγαλύτερη. Οι developers θα έχουν πρόσβαση σε συνολικά 13,7GB μνήμης συστήμα το στο PS5 Pro, αυξημένη κατά 1,2GB σε σχέση με τα 12,5GB του αρχικού μοντέλου. Αυτή η αύξηση θα είναι λογικά χρήσιμη για την υποστήριξη του PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), την απάντηση της Sony στο Nvidia DLSS και το AMD FSR. H Sony έχει αναπτύξει μια custom αρχιτεκτονική στο PS5 Pro για μηχανική εκμάθηση, που υποστηρίζει 300TOPS σε υπολογισμούς 8-bit.

Η αρχιτεκτονική αυτή προορίζεται να αντικαταστήσει το υπάρχουν temporal anti-aliasing ή το upsampling σε video games. H Sony σημειώνει ότι τα δεδομένα που χρησιμοποιεί είναι παρόμοια με του DLSS ή του FSR και περιλαμβάνεται πλήρης υποστήριξη για HDR. Για το λόγο αυτό απαιτούνται 250MB μνήμης. Ακόμα, η Sony λέει πως υπάρχει ένα latency της τάξης των 2ms κατά το upscaling από τα 1080p στα 4K. Η εταιρεία εργάζεται για την υποστήριξη αναλύσεων 8K και για τη βελτίωση του latency στο μέλλον. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*