Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Δεν αποκλείεται με το Game Boost Mode του PlayStation 5 Pro το Elden Ring της FromSoftware να μπορεί να «κλειδώσει» στα 60 fps. Κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου τους podcast, οι ειδικοί του Digital Foundry επιχείρησαν μια πρώτη προσέγγιση όσον αφορά την ισχύ της επερχόμενης κονσόλας. Για τον λόγο αυτό πραγματοποίησαν δοκιμές σε PC με μια RX 6800 GPU, που είναι 45% ταχύτερη από αυτή του original PS5 και διαθέτει 60 υπολογιστικές μονάδες. Στο επίκεντρο της δοκιμής βρέθηκε το Elden Ring, που έτρεξε σε ανάλυση ίδια με αυτή του Quality Mode στην κονσόλα της Sony και παρόμοιες ρυθμίσεις. Η έλλειψη του dynamic resolution scaling και η δυνατότητα άμεσης εναλλαγής της ποιότητας που δεν υπάρχουν στην έκδοση για υπολογιστές δεν έκαναν δυνατή την αναπαραγωγή με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις, που ήταν ένα συνδυασμός medium και high.
Η δοκιμή έδειξε ότι κατά πάσα πιθανότητα το PlayStation 5 Pro δεν θα μπορέσει να τρέξει το Elden Ring σταθερά στα 60 fps στο Quality Mode μιας και σε ορισμένες περιπτώσεις ο ρυθμός ανανέωσης έπεφτε στα 50 fps. Όμως αυτή ήταν δυνατό στο Performance Mode, με dynamic resolution scaling και άμεση εναλλαγή της ποιότητας της απεικόνισης.
Ασφαλώς θα περιμένουμε να δούμε και το τι θα συμβεί στην πράξη.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity