Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ρεπορτάζ: Η Nintendo ρισκάρει και αναθέτει την εξυπηρέτηση πελατών σε εξωτερικούς συνεργάτες, λίγο μήνες πριν από τις γιορτές

*
Η Nintendo of America ανακοίνωσε πως από τον Οκτώβριο θα αναθέσει την εξυπηρέτηση πελατών σε εξωτερικούς συνεργάτες.

Σύμφωνα με το IGN, η εταιρεία αναφέρει πως εργάζεται πυρετωδώς πάνω στην εξέλιξη των υπηρεσιών της ενώ διάφορα τμήματα (back office, fraud, οικονομικά, χρεώσεις, εξυπηρέτηση πελατών, αρχεία συνομιλιών, απομακρυσμένες μεταφορές δεδομένων και επισκευές) θα ανατεθούν σε εταιρείες που εδρεύουν στη Νότια Αμερική. Η κίνηση αυτή θα επηρεάσει πάνω από 200 υπαλλήλους, κάποιοι εκ των οποίων εργαζόνται χρόνια στους συγκεκριμένους τομείς.


Επίσης, μπορεί να επιφέρει κρίση στην ποιότητα των υπηρεσιών καθώς η εκπαίδευση νέου προσωπικού μπορεί να πάρει περισσότερο καιρό απ’ ότι μπορούν να υπολογίσουν και να είναι έτοιμοι πριν την εορταστική περίοδο που είναι μόλις τρεις μήνες μακριά. Η ίδια η εταιρεία είπε πως “θα συνεχίσουμε την επέκταση της εξυπηρέτησης πελατών με εξωτερικούς συνεργάτες που έχουν εμπειρία στην αγορά της Αμερικής για να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες που προκύπτουν. Αυτό αποτελούσε πάντα μια από τις υψηλότερες προτεραιότητες της Nintendo.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*