Νέο δημοσίευμα του Bloomberg υποστηρίζει ότι το Grand Theft Auto 6 θα διαδραματίζεται σε μια περιοχή του Miami και δεν αποκλείεται να έχει θηλυκο πρωταγωνιστή. Αναφέρεται πως η ανάπτυξη του τίτλου ξεκίνησε το 2014 και η κυκλοφορία του είναι τουλάχιστον δύο χρόνια μακριά. Λέγεται ότι ο αρχικός σχεδιασμός περιλάμβανε περιοχές που είχαν μοντελοποιηθεί με βάση μεγάλες εκτάσεις στη Βόρεια και στη Νότια Αμερική, όμως τα πλάνα θεωρήθηκαν πολύ φιλόδοξα και η ομάδα ανάπτυξης προτίμησε να περιοριστεί σε μια φανταστική εκδοχή του Miami και των γύρω περιοχών.
Όσο για τον θηλυκό πρωταγωνιστή το δημοσίευμα του Bloomberg υποστηρίζει ότι θα είναι λατινικής καταγωγής και το σενάριο θα είναι εμπνευσμένο από τους ληστές τραπεζών Bonnie και Clyde. Ακόμα η ομάδα ανάπτυξης θα είναι ιδιαίτερα προσεκτική και θα αποφύγει τα αστεία για περιθωριοποιημένες κοινωνικές ομάδες.
Ακόμα, ο χάρτης του single-player mode θα ανανεώνεται διαρκώς, με νέες αποστολές και πόλεις. Ακόμα θα υπάρχουν περισσότεροι εσωτερικοί χώροι σε σύγκριση με προηγούμενες κυκλοφορίες, κάτι που έχει επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα της ανάπτυξης.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity