Ο game director Koshi Nakanishi σημειώνει ότι θέλει να δοκιμάσει την ευφυΐα των παικτών και όχι τις ικανότητές τους στο πιστολίδι.
«Φυσικά θα υπάρχουν boss battles», δήλωσε ο Nakanishi στο Automaton. «Ωστόσο, αντί να νικάτε τους εχθρούς με εντυπωσιακό τρόπο καθώς προχωράτε στο παιχνίδι, όπως σε παιχνίδια που δίνουν έμφαση στη δράση με όπλα, το στυλ είναι πιο παρόμοιο με το Resident Evil και το Resident Evil 2, όπου οι παίκτες επεκτείνουν την περιοχή εξερεύνησής τους σε έναν κλειστό χώρο και ξεπερνούν τα εμπόδια χρησιμοποιώντας την εξυπνάδα τους».
Πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού είναι η Grace Ashcroft και σε αντίθεση με τον Leon Keneddy, δεν είναι έμπειρη στις μάχες με όπλα. Θα ξεκινάει την περιπέτεια με λίγες δυνατότητες να αμυνθεί, αλλά σταδιακά θα αποκτάει τα απαραίτητα.
«Ένα από τα πιο ελκυστικά στοιχεία της σειράς Resident Evil είναι ότι οι χαρακτήρες που αρχικά είναι τρομοκρατημένοι γίνονται πιο δυνατοί καθώς αποκτούν εμπειρία σε ακραίες καταστάσεις», συμπλήρωσε ο Nakanishi. «Η Grace είναι φοβισμένη στην αρχή, αλλά η κατάσταση τελικά την κάνει να περάσει στην απέναντι όχθη και να γίνει ικανή να πολεμήσει τους εχθρούς της».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity