Το νέο studio προοπτικές για πολλά χρόνια και, όπως φαίνεται, χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από τους ίδιους τους υπαλλήλους του. Αυτό σημαίνει ότι οι developers της Sackbird έχουν μερικά χρόνια για να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι με δικά τους έξοδα, χωρίς να εμπλέκονται μέτοχοι ή μεγάλες διεθνείς εταιρείες.
Η ανακοίνωση αυτή συνοδεύτηκε από κάποιες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία του studio. Η ακύρωση του Project Blackbird φαίνεται να ήταν η ώθηση που χρειάζονταν οι ιδρυτές της Sackbird για να ακολουθήσουν τον δικό τους δρόμο και στόχος είναι η «αποφυγή των παγίδων» που η ομάδα έχει δει από πρώτο χέρι.
Ο David Worley, COO της Sackbird Studios, έγραψε στο πλαίσιο αυτής της ανακοίνωσης: «Μετά από χρόνια στον χώρο των AAA, θέλαμε την ελευθερία να αναλαμβάνουμε ιδιαίτερους κινδύνους χωρίς να περιμένουμε το πράσινο φως ή να κυνηγάμε τριμηνιαίους στόχους [...] Είμαστε πλήρως ιδιοκτησία των εργαζομένων και χρηματοδοτούμαστε από αυτούς, πράγμα που σημαίνει ότι λογοδοτούμε μόνο σε άτομα που είναι παθιασμένα με τα παιχνίδια».
Ο Lee Ridout, CEO της Sackbird Games, πρόσθεσε επίσης τη δική του δήλωση, γράφοντας: «Είμαστε ευγνώμονες για το χρόνο που περάσαμε στη ZeniMax Online Studios. Μας διαμόρφωσε ως developers και ως ανθρώπους [...] Όταν έμαθα ότι το Blackbird ακυρωνόταν και πολλοί άνθρωποι έχαναν τις δουλειές τους, αυτό άναψε μια φλόγα. Συνειδητοποιήσαμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσουμε το επάγγελμά μας – και την ομάδα μας – ήταν να δημιουργήσουμε ένα studio όπου η δημιουργική ανεξαρτησία δεν είναι διαπραγματεύσιμη».
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity