Όμως, ο τομέας του ray tracing φαίνεται πως έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Ακόμα και οι πιο πρόσφατες κάρτες γραφικών της Nvidia δυσκολεύονται με το path tracing χωρίς τη χρήση του frame generation, γι’ αυτό και ο insider Kepler θεωρεί πως οι κονσόλες θα αργήσουν πολύ να το ενσωματώσουν στο 100% των δυνατοτήτων του. Ο ίδιος μίλησε για χαρακτηριστικά όπως fast Matrix Math και 2x Intersection Testing, τα οποία θα ενσωματωθούν στα επόμενα PlayStation και Xbox με στόχο το ray tracing μελλοντικών τίτλων τους.
Ο Kepler πιστεύει πως το PlayStation 6 και το επόμενο Xbox θα είναι πολύ ικανά συστήματα, όμως δεν θα μπορούν να προσφέρουν υποστήριξη πλήρους path tracing. Κι αυτό είναι κάτι που δεν έχει καταφέρει ούτε η κάρτα γραφικών GeForce RTX 5090, οπότε η δήλωσή του ακούγεται λογική.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity