Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σε δύσκολη φάση η ανάπτυξη του Bioshock 4

*
Το Bioshock 4, που αναπτύχθηκε από την Cloud Chamber, δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, όπως αποκαλύπτει μια πρόσφατη αξιολόγηση από στελέχη της 2K Games.

Η ιστορία θα αναθεωρηθεί τους επόμενους μήνες για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα.


Από εκεί και πέρα υπήρξαν σοβαρές ανακατατάξεις. Ο επικεφαλής του studio Kelley Gilmore παραιτήθηκε και ο creative director, Hogarth de la Plante μετακινήθηκε σε άλλο ρόλο.

Επιπλέον, ενδέχεται να υπάρξουν απολύσεις στην Cloud Chamber. Οι developers ενημερώθηκαν ότι το studio πρέπει να γίνει «πιο ευέλικτο και αποδοτικό».

Το BioShock 4 ανακοινώθηκε το 2019, αλλά έξι χρόνια μετά δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, η 2K Games ανέβαλε το remake του αρχικού BioShock του 2007.

Οι παίκτες ήλπιζαν σε μια εκσυγχρονισμένη έκδοση της Rapture, πέρα από το remaster του 2016 που περιλαμβάνεται στο BioShock: The Collection. Όπως όμως φαίνεται τα όνειρά τους δεν θα γίνουν πραγματικότητα.

Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*