Για το Assassin's Creed Shadows και το Star Wars Outlaws -και τα δύο ports σε 30fps- οι developers δημιούργησαν ειδικό αλγόριθμο στην Anvil Engine που εμφανίζει το ίδιο frame δύο φορές, ώστε η κονσόλα να εξάγει εικόνα στα 60Hz διατηρώντας ομαλότητα, και να κάνει bypass το όριο VRR των 40Hz+.
Η τεχνολογία ενσωματώθηκε πλέον ως standard στην εν λόγω μηχανή και θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικούς τίτλους, ενώ η Ubisoft εργάζεται για υλοποίηση σε επίπεδο συστήματος, επιτρέποντας σε όλα τα Switch 2 games να εκμεταλλευτούν το VRR σε docked/handheld modes και βελτιώνοντας την αίσθηση σε AAA ports όπως αυτά της Ubisoft.
Η πρωτοβουλία ενισχύει την υποστήριξη τρίτων εταιρειών, με το DLSS να υπερτερεί του internal upscaling και αναλυτές να προβλέπουν performance boosts σε πολλά παιχνίδια, κάνοντας το Nintendo Switch 2 πιο ελκυστικό για 30-40fps σε τίτλους χωρίς θυσίες στην ποιότητα.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity