Για το Assassin's Creed Shadows και το Star Wars Outlaws -και τα δύο ports σε 30fps- οι developers δημιούργησαν ειδικό αλγόριθμο στην Anvil Engine που εμφανίζει το ίδιο frame δύο φορές, ώστε η κονσόλα να εξάγει εικόνα στα 60Hz διατηρώντας ομαλότητα, και να κάνει bypass το όριο VRR των 40Hz+.
Η τεχνολογία ενσωματώθηκε πλέον ως standard στην εν λόγω μηχανή και θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικούς τίτλους, ενώ η Ubisoft εργάζεται για υλοποίηση σε επίπεδο συστήματος, επιτρέποντας σε όλα τα Switch 2 games να εκμεταλλευτούν το VRR σε docked/handheld modes και βελτιώνοντας την αίσθηση σε AAA ports όπως αυτά της Ubisoft.
Η πρωτοβουλία ενισχύει την υποστήριξη τρίτων εταιρειών, με το DLSS να υπερτερεί του internal upscaling και αναλυτές να προβλέπουν performance boosts σε πολλά παιχνίδια, κάνοντας το Nintendo Switch 2 πιο ελκυστικό για 30-40fps σε τίτλους χωρίς θυσίες στην ποιότητα.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Ναι, αλλά το VRR του Switch 2 σε docked mode δεν είναι ενεργοποιημένο εφόσον δεν έχει HDMI 2.1;
Σε handheld mode πάντως ναι, εκεί σίγουρα θα κάνει δουλειά!
Τι να πω, εκτός αν η Nintendo βρήκε τρόπο τελικά μέσω firmware update, να ενεργοποιήσει τη δυνατότητα αν το hardware του Switch 2 το επιτρέπει...