Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

“Τα προβλήματα απόδοσης σε τίτλους με Unreal Engine 5 οφείλονται σε κακό optimization από τους τους developers”, λέει ο Tim Sweeney

*
Ο CEO της Epic Games, Tim Sweeney, είπε πως ορισμένα κονσόλες και PC δυσκολεύονται να αποδώσουν παιχνίδια με Unreal Engine 5 καθώς φαίνεται πως οι developers δεν έχουν κάνει σωστό optimization.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας εκδήλωσης Unreal Fest στη Σεούλ, ο Sweeney, όταν ρωτήθηκε αν μπορούσε να δοθεί λύση στο πρόβλημα, είπε πως πολλοί προγραμματιστές επικεντρώνονται στην ανάπτυξη των παιχνιδιών για τα πιο ισχυρά συστήματα με αποτέλεσμα να προκύπτει το παραπάνω φαινόμενο. Για να λυθεί αυτό, θα πρέπει να γίνει ενίσχυση της υποστήριξης στην μηχανή γραφικών ώστε να παρέχουμε αυτοματοποιημένες λειτουργίες optimization και στη συνέχεια να γίνει η αντίστοιχη εκπαίδευση στους προγραμματιστές.


Στο τέλος, τόνισε πως στο μέλλον σκοπεύει να μην υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι ακόμη και σε PC με χαμηλές αποδόσεις.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*