«Έχω συνεργαστεί με Sega, Capcom και Nintendo» λέει ο Kamiya, «και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μου με την PlatinumGames, συνεργάστηκα και με Ιάπωνες publishers όπως είναι η Konami και η Koei Tecmo, αλλά και με publishers της Δύσης, όπως οι Microsoft, Tencent και Activision. Νιώθω πως όταν δουλεύω με Ιάπωνες publishers, οι άνθρωποι τείνουν να είναι πιο κοντά στην κουλτούρα της ανάπτυξης videogames και να δείχνουν μεγαλύτερη κατανόηση στους δημιουργούς τους».
Πάνω σ’ αυτό, αναφέρθηκε και στο Scalebound, το οποίο ανακοινώθηκε το 2013 και τελικά ακυρώθηκε το 2017. «Αν γινόταν σε συνεργασία με Ιάπωνα publisher, θα ήταν πολύ διαφορετικά. Δεν λέω πως θα είχε ολοκληρωθεί και πως θα είχε κυκλοφορήσει σίγουρα, αλλά πιστεύω πως η όλη διαδικασία θα είχε προχωρήσει με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity