Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το ακυρωμένο Scalebound του Xbox θα ήταν διαφορετικό με Ιάπωνα publisher, σύμφωνα με τον Hideki Kamiya

*
Ο πρώην επικεφαλής της PlatinumGames, Hideki Kamiya, δήλωσε πως η ανάπτυξη του ακυρωμένου Scalebound του Xbox θα είχε πάει πολύ διαφορετικά αν γινόταν σε συνεργασία με κάποιον publisher από την Ιαπωνία. Ο director τίτλων όπως Bayonetta, Astral Chain και Ōkami σημειώνει πως γι’ αυτό ευθύνεται η διαφορά της αντίληψης που υπάρχει μεταξύ Δύσης και Ιαπωνίας στο κομμάτι της δημιουργίας των videogames, με την πρώτη να προτιμά δοκιμασμένες συνταγές και τη δεύτερη να επενδύει περισσότερο σε φρέσκες ιδέες gameplay.

«Έχω συνεργαστεί με Sega, Capcom και Nintendo» λέει ο Kamiya, «και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μου με την PlatinumGames, συνεργάστηκα και με Ιάπωνες publishers όπως είναι η Konami και η Koei Tecmo, αλλά και με publishers της Δύσης, όπως οι Microsoft, Tencent και Activision. Νιώθω πως όταν δουλεύω με Ιάπωνες publishers, οι άνθρωποι τείνουν να είναι πιο κοντά στην κουλτούρα της ανάπτυξης videogames και να δείχνουν μεγαλύτερη κατανόηση στους δημιουργούς τους».

Πάνω σ’ αυτό, αναφέρθηκε και στο Scalebound, το οποίο ανακοινώθηκε το 2013 και τελικά ακυρώθηκε το 2017. «Αν γινόταν σε συνεργασία με Ιάπωνα publisher, θα ήταν πολύ διαφορετικά. Δεν λέω πως θα είχε ολοκληρωθεί και πως θα είχε κυκλοφορήσει σίγουρα, αλλά πιστεύω πως η όλη διαδικασία θα είχε προχωρήσει με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο».

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*