Το GTA 6 θεωρείται καθοριστικό σημείο για τη βιομηχανία των video games. Η επιτυχία ή η αποτυχία του θα καθορίσει αν η βιομηχανία θα συνεχίσει να δίνει προτεραιότητα στα live service games ή θα στραφεί προς πιο παραδοσιακές, αυτόνομες εμπειρίες.
Η επιτυχία του Clair Obscur 33, ενός παιχνιδιού AA με μικρότερο προϋπολογισμό, υποδηλώνει ότι οι παίκτες μπορεί να προτιμούν πιο εστιασμένες εμπειρίες. Αυτό το παιχνίδι αναφέρεται ως απόδειξη ότι οι παίκτες είναι έτοιμοι να απομακρυνθούν από τους τίτλους live service.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι το GTA 6 θα μπορούσε να πουλήσει 85 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε δύο μήνες, ενισχύοντας τον τεράστιο ενθουσιασμό που έχει προκαλέσει. Εάν επιτύχει, η βιομηχανία ενδέχεται να διπλασιάσει τις επενδύσεις της σε blockbuster live service games. Όμως, αν δεν αποδώσει τα αναμενόμενα, θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια στροφή προς μικρότερες, πιο δημιουργικές κυκλοφορίες.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity