Πιο αναλυτικά το παιχνίδι θα προσφέρει 2 διαφορετικά battle rules:
Standard: Ο νικητής καθορίζεται είτε από το αν αδειάσει την μπάρα ζωής του αντιπάλου του, είτε αν τον βγάλει από την αρένα. Σαν default τα ματς αποτελούνται από τρεις γύρους.
Uprising: Ένα νέο σύστημα μάχης που φέρνει νέες ευκαιρίες για τον παίκτη που χάνει να “γυρίσει το ματς”, προσφέροντας μια νέα εμπειρία gameplay, διαφορετική από την Standard.
Επίσης το παιχνίδι προσφέρει τρία διαφορετικά συστήματα μάχης:
Break & Rush : Σε αυτό το σύστημα υπάρχει ένας μηχανισμός συσσώρευσης ζημιάς σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος και όταν το σημείο δεχτεί αρκετή ο αντίπαλος να επιχειρήσει ένα στοχευμένο σπάσιμο. Ένα σπασμένο άκρο ανοίγει νέες επιθετικές ευκαιρίες και η κατάσταση παραμένει ανάμεσα στους γύρους.
Stunner and Stun Combo: Προσφέρει μια νέα τεχνική με όνομα Stunner και ξεκλειδώνει ένα νέο σύστημα combo με έμφαση στον ρεαλισμό και την ομαλή ροή, χωρίς περίπλοκα controls.
Flow Guard: Ένα σύστημα βασισμένο στην άμυνα, έχει ένα καινούργιο mechanic, to Flow Guard. Προσφέρει δυναμικές αλλαγές ανάμεσα σε άμυνα και επίθεση σε διάφορες καταστάσεις μάχης.
Ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες για επίσημο τίτλο, πλατφόρμα και ημερομηνία κυκλοφορίας.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity