Το αποτέλεσμα συνεχίζει μια τάση των τελευταίων ετών: οι νικητές του Game of the Year προέρχονται από ένα ευρύ φάσμα διεθνών studios, χωρίς κανένας Αμερικανός developer να έχει κερδίσει το πρώτο βραβείο από το 2020. Εκείνη τη χρονιά, το The Last of Us Part II εξασφάλισε το βραβείο για τη Naughty Dog, καταρρίπτοντας ρεκόρ.
Από τότε, η τιμή έχει απονεμηθεί στα It Takes Two, Elden Ring, Baldur’s Gate 3, Astro Bot και τώρα στο Clair Obscur: Expedition 33. Από αυτά, τα Elden Ring και Astro Bot αναπτύχθηκαν στην Ιαπωνία, ενώ οι υπόλοιποι τίτλοι προέρχονται από ευρωπαϊκά studios. Η Hazelight Studios, που βρίσκεται πίσω από το It Takes Two, εδρεύει στη Σουηδία, ενώ η Larian Studios, δημιουργός του Baldur’s Gate 3, λειτουργεί από το Βέλγιο.
Ως αποτέλεσμα, οι Αμερικανοί προγραμματιστές βιώνουν επί του παρόντος μια παρατεταμένη περίοδο ξηρασίας όσον αφορά το Game of the Year Award. Τα προηγούμενα χρόνια, studios όπως η Santa Monica Studio, η Naughty Dog και η Activision Blizzard κέρδιζαν τακτικά το βραβείο. Μόνο μεταξύ 2016 και 2020, οι αμερικανικές ομάδες κέρδισαν τρεις φορές.
Ωστόσο, αυτή η περίοδος ξηρασίας μπορεί να τελειώσει σύντομα. Εάν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, το Grand Theft Auto VI αναμένεται να είναι υποψήφιο για τα The Game Awards 2026. Με βάση τα trailers και τις προσδοκίες, θα μπορούσε να είναι ένας ισχυρός υποψήφιος για το Game of the Year.
Ενώ η Rockstar Games είναι μια παγκόσμια εταιρεία, η μεγαλύτερη παρουσία της στον τομέα της ανάπτυξης βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, πράγμα που σημαίνει ότι μια νίκη θα θεωρηθεί πιθανώς ως νίκη για τα αμερικανικά studios.
Και πάλι στην χαμηλότερη τιμή του ever το PS5 και στην Ελλάδα!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity