Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όπως αποκάλυψε ο VP General Manager της Universal Pictures Bill Kispert, στις 27 Μαρτίου αναμένεται να διατεθεί το standalone expansion Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious. Το πακέτο επέκτασης θα τοποθετείται στη Γαλλία, πριν από τα γεγονότα της επερχόμενης ταινίας Furious 7. Επιπλέον, την εμφάνιση τους θα κάνουν αυτοκίνητα από τις ταινίες Fast & Furious, όπως είναι τα 1970 Dodge Charger R/T, 1998 Toyota Supra, 1970 Plymouth Road Runner, 2012 Nissan GT-R, 1970 Plymouth Cuda, 2013 Jeep Wrangler, 2014 Maserati Ghibli S και 2015 Dodge Charger. Το Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious θα κυκλοφορήσει σε ψηφιακή μορφή τόσο για Xbox One και Xbox 360 και θα διατίθεται δωρεάν έως τις 10 Απριλίου στο πλαίσιο της προώθησης της νέας ταινίας Furious 7, η πρεμιέρα της οποίας αναμένεται στις 3 του ίδιου μήνα. Μετά το πέρας της προσφοράς, το πακέτο θα διατίθεται έναντι $10.
Μέχρι να έχουμε περισσότερες πληροφορίες στα χέρια μας, μπορείτε να απολαύσετε το σχετικό trailer.
Αφου ειναι τσαμπε θα το δοκιμασουμε. Εντωμεταξυ τσεκαρω τιμες για το Horizon 2 (Χoυαν εκδοση) και ειναι πολυ τσουχτερες οι τιμες. 55 εδω και απο Αγγλια (amazon) γυρω στα 50 ευρω. κλαψ......
Αχεμ. ΟΥΑΟΥ. Πέρα από το προσωπικό του θέματος, πρόκειται για πολυ σημαντική κίνηση με ενα απο τα δημοφιλέστερα movie franchise και πιστευω θα πετύχει.
Όπως αποκάλυψε ο VP General Manager της Universal Pictures Bill Kispert, στις 27 Μαρτίου αναμένεται να διατεθεί το standalone expansion Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious.
Αφου ειναι τσαμπε θα το δοκιμασουμε. Εντωμεταξυ τσεκαρω τιμες για το Horizon 2 (Χoυαν εκδοση) και ειναι πολυ τσουχτερες οι τιμες. 55 εδω και απο Αγγλια (amazon) γυρω στα 50 ευρω. κλαψ......
Πολύ καλό πακέτο αν είσαι φαν!!!
ωραίο πακέτο.όσοι έχουν κονσόλα της ms θα τα χαρούν πιστεύω.
Αχεμ. ΟΥΑΟΥ. Πέρα από το προσωπικό του θέματος, πρόκειται για πολυ σημαντική κίνηση με ενα απο τα δημοφιλέστερα movie franchise και πιστευω θα πετύχει.
Δωρεάν!!!!!!!! Μπράβο στην MS δεν της το είχα!