Σύμφωνα με αναφορές που έγιναν στο Reddit, η NCSoft κατοχύρωσε τα δικαιώματα για τον τίτλο Guild Wars 2: Heart of Thorns. Δεν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες μέχρι τώρα, ωστόσο η ArenaNet (η οποία υπογράφει την ανάπτυξη του τίτλου) επιβεβαίωσε πως αναμένονται ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις για το νέο περιεχόμενο του τίτλου στο επερχόμενο PAX Prime, στις 24 Ιανουαρίου. Υπενθυμίζεται πως το πρώτο μέρος της σειράς είχε αρκετά expansions, ενώ το Guild Wars 2 έχει βασιστεί σε συχνά updates, σύμφωνα με το σχέδιο Living World.

Υπομονή μερικές μέρες ακόμα λοιπόν!
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
e re kapsimo pou exei na pesei i love GW2
Αν αξιζει ισως το παρω. Σταματησα να παιζω λιγο μετα το 2ο living season