Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έφτασε στην Ευρώπη το ανανεωμένο PS4

*
Αν και η Sony δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση για το ζήτημα, φαίνεται πως έχει ήδη αρχίσει να προμηθεύει την Ευρώπη με το νέο ελαφρύτερο και λιγότερο “πεινασμένο” PS4. Το μοντέλο φέρει τον κωδικό CUH-1200 και ήδη αρκετοί χρήστες αναφέρουν πως το έχουν βρει και αγοράσει) σε Ηνωμένο Βασίλειο (στην αλυσίδα GAME) και Άμστερνταμ. Οι πρώτες αντιδράσεις του κοινού πάντως λένε πως το νέο μοντέλο είναι όντως πιο αθόρυβο, πως τα μηχανικά του πλήκτρα αφήνουν μια “φθηνή” αίσθηση και πως η light bar της κονσόλας είναι μικρότερη σε μήκος σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Μένει να κάνει η Sony την επίσημη ανακοίνωση για την έλευση του μηχανήματος στα μέρη μας.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Pirederas
    • Προσωπικά δεν με νοιάζει στο ελάχιστο αν ένα κουμπί δείχνει φτηνιάρικο, ή αν η light bar κόντυνε. Ούτε καν αν το πλαστικό περίβλημα είναι κακής ποιότητας. Δεν πήρα πίνακα ζωγραφικής ή έκθεμα για βιτρίνα, για παιχνιδομηχανή μιλάμε. Με νοιάζει το μέσα, όχι το έξω. Με νοιάζει η μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, ο μικρότερος θόρυβος του ανεμιστήρα, και φυσικά η απόδοση στα games. Εγώ έχω το PS3 slim του 2010, και ούτε που με ένοιαξε ποτέ αν το launch PS3 ήταν με glossy πλαστικό και εφετζίδικο logo (που ήταν χάλια εδώ που τα λέμε...). Είχε άλλα "καλούδια", έκανε απίστευτο θόρυβο το ανεμιστηράκι (έπρεπε να παίζεις είτε μακρυά από το μηχάνημα ή με δυνατό τον ήχο της TV, για να μην ακούς το βούισμα) και οι κονσόλες πέθαιναν από υπερθέρμανση (YLOD).

      Στην Ελλάδα ξέρουμε πότε θα έρθει το νέο μοντέλο PS4?

*