Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ακυρώθηκε το Dying Light για PS3 και Xbox 360

Μια αρκετά σημαντική εξέλιξη για το Dying Light έγινε γνωστή τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης και η οποία αφορά τα formats στα οποία θα κυκλοφορήσει ο αναμενόμενος τίτλος της Techland. Η ομάδα ανάπτυξης ανακοίνωσε πως οι εκδόσεις για PS3 και Xbox 360 ακυρώνονται και δεν θα κυκλοφορήσουν, αφού την ανάγκαζαν να μείνει πίσω σε διάφορα επίπεδα και έτσι η νέα zombie survival παραγωγή θα εμφανιστεί μόνο σε PS4, Xbox One και PC.



Η εξέλιξη αποτελεί αν μη τι άλλο έκπληξη, κυρίως γιατί ο τίτλος βρίσκεται στα τελικά στάδια ανάπτυξης, μιας και έχει προγραμματιστεί για κυκλοφορία στις 30 Ιανουαρίου. Σαφώς και πρόκειται για ένα μεγάλο πλήγμα για τους κατόχους last-gen συστημάτων…


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Techland

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Warner Bros. Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Dying Light
    • 18+ pegi 18+
      • 7.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (12)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://dyinglightgame.com/ FOLLOWERS 11 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Με την προϋπόθεση να δούμε ένα πιο επιβλητικό τίτλο στα καινούρια συστήματα και με ορδές από zombies και όλα τα συναφή τότε ναι δεν πιστεύω ότι θα πειράξει τους κατόχους των παλαιών συστημάτων. Έτσι κι αλλιώς το PS3/Xbox 360 έχουν μεγάλη βιβλιοθήκη τίτλων. Η έλλειψη ενός δεν πειράζει.

    • brutal3012
    • Είναι κάτι που εκτιμώ πως θα γίνεται από εδώ και πέρα για να δοθεί έμφαση στη νέα γενιά συστημάτων και για να πουλήσουν και οι εταιρείες παραπάνω τεμάχια. Βέβαια ελλοχεύει ο κίνδυνος για αυτούς να δυσαρεστηθούν πολλοί και να μην ακολουθήσουν την τάση αυτή. Αν δεν κάνω λάθος, το Dead Island 2 θα αποζημιώσει τους κατόχους ast-gen συστημάτων. Βέβαια, από όσα έχω δει μου έχει γεμίσει περισσότερο το μάτι το Dying Light.

    • DevilSpawn
    • Πολύ καλή κίνηση και σωστή. Αν δεν έχουν μια ομάδα να ασχοληθεί με την προηγούμενη γενιά είναι κρίμα να πάρουν οι κάτοχοι της νέας μισό προιόν μόνο και μόνο για να παραπονιόμαστε ότι αυτές οι κονσόλες δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα, οπότε να νιώθουμε καλύτερα που δεν έχουμε αγοράσει κάποια ήδη.

    • korko
    • άμα είναι βγει καλύτερο δεν πειράζει.αρκεί όμως να κάνουν καλή δουλειά.μας αναγκάζουν σιγά σιγά να πάρουμε όλοι νέες κονσόλες...

    • PostMort3m
    • Εντάξει βρε παιδιά να είναι καλό το παιχνίδι, ας το βγάλουν μόνο για next-gen αλλά από την αρχή και οχι λίγο πριν βγει να το ακυρώνουν στις last-gen κονσόλες. Έστω ας το βγάλουν πιο μετά αν δεν μπορούν τώρα.

    • geodelik
    • Το περιεργο ειναι οτι το καταλαβαν 3 μηνες πριν κυκλοφορησει το παιχνιδι...
      Μου κανει τρομερη εντυπωση!

    • jack124
    • Ο τρόπος που το έκαναν ήταν εντελώς λάθος κάποια άτομα μπορεί να το είχαν ήδη παραγγείλει στις παλιές εκδόσεις.. για εμένα έπρεπε να μην το είχαν ανακοινώσει καθόλου για τις κονσόλες προηγούμενης γενιάς

    • greenkiller.13
    • Ξενερα σε οσους το ηθελαν για τις last gen,αλλα απο την αλλη αφου το κρατουσε σε αλλους τομεις πισω στις next gen τοτε ισως και να επραξαν σωστα.

*