Στα πλαίσια του πιο πρόσφατου οικονομικού της απολογισμού, η Ubisoft ανακοίνωσε την απόφαση της να επενδύσει και άλλο χρόνο στο Skull and Bones, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία του να μεταφερθεί κάπου εντός της διετίας 2019-2020. Το πολυαναμενόμενο παιχνίδι με τις πειρατικές ναυμαχίες ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2018, όμως ο creative director απέδωσε την καθυστέρηση στην μεγάλη κλίμακα του τονίζοντας ότι είναι το μεγαλύτερο project που έχει αναλάβει μέχρι τώρα η Ubisoft Singapore. Σύσσωμη η ομάδα ανάπτυξης εργάζεται πυρετωδώς έτσι ώστε να προσφέρει έναν κόσμο γεμάτο από αξιομνημόνευτους χαρακτήρες και θρυλικές ιστορίες, παραμένοντας πιστός στο πνεύμα των κουρσάρων που κάποτε όργωναν τις θάλασσες. Το Skull and Bones εννοείται ότι θα δώσει το παρόν στην E3 2018, όπου και περιμένουμε να δούμε τις όποιες βελτιώσεις έχουν προκύψει από την αρχική του ανακοίνωση στην E3 2017.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Μετά το φτωχό sea of thieves καλά κάνουν και του δίνουν χρόνο. Δεύτερο μισό πειρατικό παιχνίδι νομίζω δεν θα αντέξει ο κόσμος. Έχουν πάντως πολύ καλή ευκαιρία να δώσουν κάτι το εξαιρετικό βλέποντας και τα λάθη του άλλου παιχνιδιού.
Το θέμα είναι πως είναι αρκετά διαφορετικό και σίγουρα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Προφανώς αδειάζουν το ημερολόγιό τους για άλλες κυκλοφορίες φέτος :D
Στην ουσία το παιχνίδι είναι ότι είδαμε στο blackflag αλλά σε stand alone μορφή. Ελπίζω να μην το κουράσουν με χιλιαδυο dlc και να δώσουν ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι.