
Φυσικά, το soundtrack θα αποτελείται από κομμάτια των Iron Maiden και θα περιλαμβάνει και ηχογραφήσεις από συναυλίες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί αλλού. Την ανάπτυξη του παιχνιδιού έχουν αναλάβει η Roadhouse Interactive (Warhammer 40,000: Carnage, Food Battle: The Game) και η 50CC Games. Σύμφωνα με τον Steve Harris, ο λόγος που η κυκλοφορία του Iron Maiden: Legacy Of The Beast θα γίνει σε smartphones είναι για να διευκολυνθεί η πρόσβαση των fans στο παιχνίδι.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ειναι ηδη στο κινητο μου....απλα δεν το ξερει :)
O Eddie μας χρονοταξίδεψε πρόσφατα στον κόσμο των video games με το
Speed Of Light https://www.youtube.com/watch?v=-F7A24f6gNc
Οι Maiden θα ''αναθρέψουν'' μουσικά και τους gamers των next-next-....-next
generation consoles !! Μεγάλωσα και γω με ''φιρ οφ δε ντααρκ .. γιου ? " :D
Up the irons!
σε ολα τα site 6 θα παρει.....the number of the beast...... ಠ_ಠ