Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανοικτό κόσμο προέβλεπαν τα αρχικά πλάνα για το Halo Infinite

*
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg τα αρχικά πλάνα προέβλεπαν ότι το single-player campaign του Halo Infinite θα ήταν μια εμπειρία που θα έμοιαζε με σύγχρονους τίτλους Zelda. Οι developers είχαν σκοπό να δημιουργήσουν έναν ανοικτό κόσμο για το Halo, όμως αναγκάστηκαν να μειώσουν το μέγεθός του κατά τα δύο τρίτα. Ένας από τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είχε να κάνει με τη game engine, σύμφωνα με τον γνωστό δημοσιογράφο Jason Schreier.

Οι πολλαπλές καθυστερήσεις στην κυκλοφορία του παιχνιδιού ήταν προφανώς το αποτέλεσμα σοβαρών προβλημάτων. Μέχρι που ο Joseph Staten, lead writer των τριών πρώτων Halo ανέλαβε να αντιστρέψει την κατάσταση. Παρά την επιμονονή της Microsoft να είναι το Halo Infinite έτοιμο για λανσάρισμα μαζί με τις κονσόλες νέας γενιάς, ο Staten έπεισε τους προϊσταμένους του να δώσουν στην 343 Industreis όλο τον απαραίτητο χρόνο.


Ανάμεσα στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ήταν βελτιώσεις στα γραφικά και στους Marines που ακολουθούν τον παίκτη και βοηθάνε στην περιπέτεια.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microids

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*