Το δικαστήριο στη Βόρεια Καλιφόρνια απέρριψε την μήνυση που είχε κατατεθεί πριν από καιρό κατά της EA. Η εν λόγω μήνυση είχε κατατεθεί με το σκεπτικό ότι τα στελέχη της εταιρίας χρησιμοποίησαν ψευδείς ισχυρισμούς για την ποιότητα του παιχνιδιού Battlefield 4. Οι δύο άνθρωποι που προχώρησαν σε αυτή την κίνηση ισχυρίζονται ότι τους «κορόιδεψε» η εταιρία και ότι τα στελέχη της γνώριζαν για τα πολλά προβλήματα που θα υπήρχαν στο launch του πολυδιαφημισμένου τίτλου. Οι δικαστές συμφώνησαν με την θέση της ΕΑ που υποστήριξε ότι ο ενθουσιασμός των στελεχών της βασιζόταν στην φυσιολογική τους αντίδραση ενόψει μίας καινούργιας κυκλοφορίας και σε καμία περίπτωση δεν προκύπτει κάποιο θέμα δόλου ή παραπληροφόρησης.

To δικαστήριο θεώρησε ότι πρόκειται για μία υπερβολική «αντίδραση» των στελεχών, όπως συμβαίνει συνήθως σε παρόμοιες περιπτώσεις πριν από την επίσημη κυκλοφορία ενός προϊόντος. Οι δύο μέτοχοι που αποφάσισαν να κινηθούν κατά της ΕΑ αναμένεται να παρουσιάσουν τις θέσεις τους άλλη μία φορά στις 3 Νοεμβρίου.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Ε ρε τι κάνει ο κόσμος για να βγάλει λεφτά.... γιατί σίγουρα θα ζήτησαν χρήματα για ψυχική οδύνη... :-P
Πρωτη φορα βλεπω να σερνεται στα δικαστηρια μια εταιρια για αυτον τον λογο!Χαχαχαχα
Χαχαχαχα Ότιναναι, να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδή χαχαχα.
Με τόσο hype τον τελευταίο καιρό για παιχνίδια τα οποία αποδείχτηκαν πολύ κατώτερα του αναμενόμενου, η συγκεκριμένη περίπτωση μοιάζει πταίσμα
Ψόφος σε όσους έβγαλαν αυτήν την απόφαση!
"Οι δικαστές συμφώνησαν με την θέση της ΕΑ που υποστήριξε ότι ο ενθουσιασμός των στελεχών της βασιζόταν στην φυσιολογική τους αντίδραση ενόψει μίας καινούργιας κυκλοφορίας και σε καμία περίπτωση δεν προκύπτει κάποιο θέμα δόλου ή παραπληροφόρησης."
Ωραια δικαιολογια, τωρα θα την χρησιμοποιουν οσοι ανεβαζουν το hype (βλ. watch dogs) και στο τελος πουλανε πατατες. Παρεπιπτοντως το οτι το εκαναν μετοχοι οι οποιοι θεωρησαν οτι εξαπατηθηκαν (ενω μια χαρα πουλησε στις αρχες) το κανει ακομα πιο αξιοσημειωτο. Το συγκεκριμενο παιχνιδι οταν πρωτοκυκλοφορησε ηταν unplayable που σημαινει οτι απλα ηταν ελατωματικο προιον (το οποι δεν αντικατασταθηκε) μαλιστα πολλα προβληματα παρεμειναν...